تازه های سایت

کد مطلب: 38445
1. شهريور 1398 - 16:04
امام جمعه نهاوند گفت: نظارت بر بازار و رسیدگی به معیشت مردم در کنار توجه به تولید داخل راه برون رفت از مشکلات در شرایط تحریمی است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: آمریکایی ها دشمن اصلی ملت ایران اسلامی است و رهبری انقلاب نیز در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت بر این موضوع تاکید داشتند.

وی اظهار داشت: نباید از دشمن اصلی غفلت کنیم چون دشمن اصلی ما آمریکا و صهیونیستها است و باید همیشه هوشیار باشیم و از نقشه های دشمنان آگاه باشیم.

امام جمعه نهاوند افزود: همه مسئولان خدمت رسانی را مد نظر قرار دهند و هفته دولت فرصت خوبی برای بیان اقدامات انجام شده و پروژه های اجرایی شده در شهرستان است.

وی گفت: رهبر انقلاب در دیدار اخیر با اعضای هیئت دولت فرمودند که باید به وضعیت معیشت مردم رسیدگی شود و به تولید داخل به عنوان کلید حل مشکلات در شرایط تحریم توجه شود.

مغیثی در بخش دیگری از خطبه ها گفت: نظارت بر قیمتها و جلوگیری از سو استفاده و احتکار وظیفه مسئولان است که باید جلوی این گونه اقدامات گرفته شود و این وظیفه مسئولان دستگاه های مربوطه است تا از فشار بیشتر بر مردم جلوگیری شود.

وی گفت:آمریکایی ها از نبود وحدت در بین مسلمانان استفاده می کنند و از همین راه نقشه های شوم خودشان را بر علیه مسلمانان اجرایی می کنند.

امام جمعه نهاوند اظهار داشت: حفظ وحدت در این شرایط که دشمن به ایجاد مشکلات مختلف اقتصادی و سیاسی اقدام می کند بسیار ضروری است و همه باید در راستای ایجاد وحدت قدم بردارد.

دیدگاه شما