تازه های سایت

کد مطلب: 38429
1. شهريور 1398 - 13:51
مادر شهید منیره سیف شهیده ترور شهرستان نهاوند توسط مردم قدرشناس نهاوند تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، روز گذشته بانو لعل آفرین شهبازی مادر شهیده ترور شهید منیره سیف که به دست منافقین کوردل به شهادت رسیده بود دار فانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

مردم قدرشناس و شهیدپرور شهرستان نهاوند امروز پیکر این مادر مهربان را تشییع کردند و نشان دادند که قدردان خانواده شهدا هستند.

این مادر عزیز پس از تحمل چند سال بیماری روز گذشته در سن ۸۱ سالگی دعوت حق را لبیک گفت و به رحمت ایزدی پیوست.

مراسم ختم این مرحوم بعدازظهر دیروز از ساعت ۳ تا ۵ بعدازظهر در مسجد حوزه علمیه نهاوند برگزار شد.

شهید منیره سیف از شهدای شاخص استان همدان و تنها شهیده ترور شهرستان نهاوند است که در سن ۱۷ سالگی به دلیل فعالیت‌های دینی و انقلابی و به خاطر عشق و علاقه‌ای که به امام خمینی (ره) داشت هدف کینه و ترور منافقین قرار گرفت و به شهادت رسید.

 

 

منافقین که در نوبت‌های مختلف خانواده شهید منیره سیف را تهدید می‌کردند سرانجام پس‌ازاینکه نامه‌ای تهدیدآمیز برای این خانواده ارسال کرده بودند در ۱۲ شهریور سال ۱۳۶۰ اقدام خود را عملی کردند و با نارنجک دستی که توسط منافقین به داخل منزل آن‌ها پرتاب‌شده بود شهیده منیر سیف را به شهادت رساندند و مادر و دو خواهر وی نیز مجروح شدند.

مرحوم لعل بانو شهبازی شاهد شهادت دختر ۱۷ ساله خود بود و این اقدام کوردلانه منافقین در حالی بود که پدر و برادر شهید سیف در جبهه‌های جنگ حضور داشتند.

 

مادر شهیده سیف در نهاوند تشییع شد

 

دیدگاه شما