تازه های سایت

کد مطلب: 38412
30. مرداد 1398 - 7:56
روز گذشته اسامی داوران سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان اعلام شد. اما نکته عجیب، قرار گرفتن نام «لیلی رشیدی» در بین داوران این جشنواره بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، یک بازیگر زن که مدتی قبل به حجاب اسلامی دهن کجی کرده بود، با حکم بنیاد دولتی فارابی به عنوان داور جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان منصوب شد!

روز گذشته اسامی داوران سی و دومین جشنواره بین‌المللی کودکان و نوجوانان اعلام شد. اما نکته عجیب، قرار گرفتن نام «لیلی رشیدی» در بین داوران این جشنواره بود. علاوه‌بر اینکه جای سؤال است که چرا بازیگری که سال هاست حضوری در سینمای کودک و نوجوان نداشته و کارنامه‌اش خالی از آثار و نقش‌های قابل توجهی است، نامش درمیان داوران این جشنواره دیده می‌شود، وی مدتی قبل تصویر بی‌حجاب خود را در فضای مجازی منتشر کرده بود. لیلی رشیدی این اقدام غیرشرعی و غیرقانونی را با هدف حمایت از پوشش نامناسب ستاره اسکندری و نگار جواهریان انجام داده بود.

اینکه در فاصله اندکی پس از این اقدام، از لیلی رشیدی برای داوری در جشنواره‌ای که هدفش فرهنگسازی برای نسل آینده کشور است دعوت شده، پرسشی است که مسئولان بنیاد سینمایی فارابی باید به آن پاسخ بدهند.

منبع: کیهان

دیدگاه شما