تازه های سایت

کد مطلب: 38403
30. مرداد 1398 - 7:34
مسئول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند از ثبت نام 23 هزار و 393 دانش‌آموز در سامانه سناد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، عباس عبدلی اظهار کرد: از ابتدای فصل نام‌نویسی دانش‌آموزان در مدارس تا کنون اسامی 23 هزار و 393 نفر در سامانه سناد به ثبت رسیده است.

وی افزود: البته زمان نام‌نویسی دانش‌آموزان در سامانه سناد هنوز به پایان نرسیده و تعداد دانش‌آموزانی که تاکنون ثبت نام شده‌اند 95 درصد کل دانش‌آموزان سال گذشته هستند.

 مسئول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند گفت: تا کنون 795 نفر در مراکز پیش‌دبستانی که به صورت خصوصی و زیر نظر آموزش و پرورش فعالیت دارند ثبت نام شده‌اند.

وی از افزایش 10 درصدی نوآموزان پایه اول خبر داد و گفت: در سال تحصیلی آینده بیش از 2 هزار و 400 نوآموز پایه اول وارد مدارس ابتدایی می‌شوند که در مقایسه با سال گذشته 10 درصد افزایش داشته است.

عبدلی با بیان اینکه شهرستان نهاوند رتبه دوم را در زمینه ثبت نام‌ الکترونیکی کسب کرده است افزود: کار سازماندهی عوامل آموزشی و اجرایی مدارس پس از اتمام کار ثبت نام دانش‌آموزان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کلاس‌بندی مدارس نیز بر اساس کار ثبت نام‌ تا قبل از بازگشایی مدارس انجام خواهد شد، مبنای نام‌نویسی در مدارس را بر اساس موقعیت جغرافیایی و محل اسکان اولیا عنوان کرد.

مسئول ثبت نام الکترونیکی آموزش و پرورش نهاوند گفت: به منظور سهولت در ایاب و ذهاب دانش‌آموزان و امنیت خاطر خانواده‌ها کار نام‌نویسی از دانش آموزان بر اساس اسکان آنها و محدوده جغرافیایی مدارس صورت گرفته است./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما