تازه های سایت

کد مطلب: 38353
25. مرداد 1398 - 13:48
سرپرست بخشداری گیان گفت: سرعت گیرهای روستای کرک که در مسیر سراب گیان قرار دارد به صورت غیر قانونی و غیراصولی نصب شده اند و جمع آوری می شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، تعدادی از شهروندان در پیام هایی از نصب سرعت گیرهای غیر اصولی و غیر قانونی در روستای کرک در مسیر سراب توریستی گیان خبر می دهند.

در ادامه پیام تعدادی از شهروندان در مورد نصب سرعت گیرهای غیر استاندارد در مسیر سراب گیان و در روستای کرک را مشاهده می کنید:

*** "روستایی کرک بجای دست انداز دیوار درست کردن برید نگاه کنید تمام زیر ماشین گیر میکنه و داغون میشه کی جواب گو است؟چرا شهر ما نمیخاد پیشرفت کنه"

*** "سلام وقت بخیر میخواستم از مسئولین محترم بپرسم اینهمه تبلیغ درباره سراب گیان میشود که از شهرهای اطراف از این جاذبه گردشگردی بازدیدکنند، نباید یک جاده درست داشته باشد که برای کسانیکه به جاده آشنایی ندارند مشکلی پیش نیاید؛متاسفانه در روستای کرک سرعتگیرهای وحشتناکی ساخته شده بدون هیچ تابلوی هشدار دهنده ای که باعث خساراتی به خودروها میگردد(مخصوصا شب).

*** "مگه مردم خود روستا ودهیار محترم که نظارت مهندسی در ساخت این سرعتگیرها داشته خودشان نمی خواهند از آنجا عبور کنند (لااقل بخودشان رحم کنند)"

*** پاسخ سرپرست بخشداری گیان به پیام شهروندان در مورد نصب سرعت گیرهای غیراستاندار؛ این سرعت‌گیرها غیر قانونی نصب شده اند و در اسرع وقت نسبت به جمع آوری آنها اقدام‌ میشود

امیر حسین خزایی سرپرست بخشداری گیان گفت: تعدادی سرعت گیر غیراصولی توسط مردم روستای کرک در این مسیر به صورت غیر قانونی نصب شده است و به دهیار روستا نیز نسبت به غیراصولی بودن آنها اطلاع داده شده است.

وی افزود: متاسفانه تعدای از اهالی به صورت غیر قانونی از آسفالت کمپرسی حامل آسفالت که در حال آسفالت ریزی در این‌ مسیر بوده استفاده کرده و نسبت به ایجاد سرعت گیر اقدام کرده اند.

خزایی گفت: این سرعت گیرها باعث گلایه شهروندان شده بود که به دهیار روستا اطلاع داده شده و در اسرع وقت نسبت به جمع آوری این سرعت گیرها اقدام میشود.

وی در پایان گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهرستان مصوب شده است که فقط دو سرعت گیر استاندارد در ابتدا و انتهای روستای کرک نصب شود.

 

دیدگاه‌ها

جاده خیلی کوچک و تاریک است مسئولان یه فکری کنند.

دیدگاه شما