تازه های سایت

کد مطلب: 38311
21. مرداد 1398 - 19:20
رئیس کلانتری ۱۳۳ شهرزیبا از بازداشت پدر خانواده در رابطه با قتل همسر و دختر نوجوانش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرهنگ سرافراز احمدی، رئیس کلانتری 133 شهرزیبا با اعلام این خبر گفت: ساعت 20:30 شب گذشته بود که فردی با مرکز فوریتهای پلیسی تماس گرفت و از وقوع دو فقره قتل در بلوار فردوس خبر داد.

وی ادامه داد: سریعا ماموران عملیات کلانتری در محل اعلامی که در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی بود حاضر شدند و با انجام تحقیقات اولیه متوجه شدند فرد تماس گیرنده از بستگان مقتولان است؛ درب آپارتمان نیز باز بود که بعد از مراجعه این فرد به آپارتمان مذکور، مشخص شد براساس قرائن موجود خانم جوان و دختر 13 ساله‌اش خفه شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

قاتل مادر زن تسلیم پلیس شد

فوت مشکوک تازه عروس بعد بازگشت از ماه عسل

وی افزود: بنابر گزارشات واصله، اجساد داخل اتاق خواب‌های شخصی مقتولان کشف شده است و به ترتیب آنها خانم 48 و دخترش 13 سال سن داشت، همچنین در محل حادثه مردی هم حضور داشت که خودش را همسر و پدر دو مقتول معرفی کرد.

این فرد 50 ساله در برابر ماموران کلانتری گفت: 50 سال سن دارم و در سال 78 با مقتول که دخترخاله ام و خانه دار است ازدواج کردم. هشت سال در این آپارتمان سکونت داریم و خودم کارمند شرکت خودروسازی هستم. صبح به محل کار مراجعه کردم و قرار بود امروز به تبریز مسافرت کنیم. ظهر به خانه رسیدم و وسایل مان را جمع کردیم و با کمک دخترم به پارکینگ بردم.

این مرد در حالیکه اشک می ریخت ادامه داد: وسایل را داخل صندوق عقب خودرو گذاشتیم و همینکه می خواستیم حرکت کنیم، یک جلسه کاری پیش آمد و مجبور شدم به محل کارم بازگردم. دو ساعت بعد با خانه تماس گرفتم که بگویم برای رفتن آماده شوند. قرار بود به خانه خواهرم در تبریز و از آنجا به ترکیه برویم. کسی جوابگو نشد و با تلفن همراه همسرم تماس گرفتم که او هم پاسخی نداد.

مرد 50 ساله ادامه داد: با برادرم تماس گرفتم و گفتم به آنجا برود تا قبل از رسیدن من اگر اتفاقی افتاده است کاری انجام دهد که هنگام رسیدن او مشخص شد درب آپارتمان نیمه باز است و کلید نیز پشت در بود. خانه هم به هم ریخته به نظر می رسید و وقتی برادرم به اتاق ها مراجعه کرد با جسد همسر و دخترم مواجه شد.

با بررسی های اولیه آپارتمان مشخص شد، چیزی از محل سرقت نشده است و به هم ریختگی خانه نیز ساختگی به نظر می رسید. بنابراین گزارش، با دستور قاضی کشیک قتل پایتخت، اجساد به پزشکی قانونی برای تعیین علت اصلی فوت منتقل شده اند و پدر خانواده به عنوان مظنون اصلی پرونده در بازداشت به سر می برد.

 

منبع: تسنیم

دیدگاه شما