تازه های سایت

کد مطلب: 38301
21. مرداد 1398 - 10:32
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: به منظور ادامه عملیات طرح‌های نیمه‌کاره ورزشی نهاوند 18 میلیارد ریال اعتبار از محل منابع استانی به این شهرستان اختصاص یافته است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی‌نژاد افزود: به منظور ادامه عملیات طرح‌های نیمه کاره ورزشی نهاوند 18 میلیارد ریال از محل منابع استانی به این شهرستان اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 10 طرح ورزشی نیمه تمام در شهرستان وجود دارد که به طور متوسط 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارند افزود: برای تکمیل این طرح‌ها شامل استخر، زمین چمن، خوابگاه ورزشی و سالن باستانی بیش از 16 میلیارد تومان نیاز داریم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به میزان پیشرفت طرح‌ها گفت: از بین طرح‌های ورزشی در حال احداث که به طور متوسط 60 تا 70 درصد پیشرفت دارند سالن ورزش باستانی از 90 درصد پیشرفت برخوردار است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم این طرح را در اسرع وقت به بهره‌برداری برسانیم، از پیگیری‌ برای جذب اعتبارات ملی خبر داد و افزود:طی دیداری که به اتفاق نماینده مردم نهاوند و مدیرکل ورزش استان با وزیر ورزش صورت گرفت قول مساعد برای تامین اعتبار بخشی از طرح‌ها گرفته شد.

سعدی‌نژاد از جذب اعتبار برای تجهیز خوابگاه ورزشی مجموعه ورزشی بانوان خبر داد و گفت: با توجه به استعداد شهرستان در زمینه میزبانی مسابقات کشوری و استانی رشته‌های مختلف ورزشی، از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مبلغی به این شهرستان اختصاص داده شده که صرف تجهیز خوابگاه مجموعه ورزشی بانوان میشود.

وی در پایان گفت: هدفگذاری و سعی و تلاش ما بر این است که تمام طرح‌های نیمه تمام در دهه فجر سال جاری به بهره برداری برسد./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما