تازه های سایت

کد مطلب: 38245
15. مرداد 1398 - 8:34
کارگردانان برگزیده جشنواره مردمی فیلم عمار در مراسم باشکوهی با حضور مردم شهرستان نهاوند تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراسم تجلیل از کارگردانان برتر جشنواره مردمی فیلم عمار  صبح امروز، با حضور خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس و با حضور باشکوه مردم نهاوند در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد.

در این مراسم سردار حاج میرزا محمد سلگی از فرماندهان و جانبازان سرافراز دوران دفاع مقدس گفت: باید در همه ابعاد و زمینه‌ها دوران دفاع مقدس برای نسل جوان بازگو شود و فرهنگ ایثار و شهادت ترویج شود.

وی اظهار داشت: دوران مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از فداکاری‌ها و رشادت‌های فرزندان غیور ایران اسلامی است که جشنواره عمار زوایای بسیار جدیدی از این رشادت‌ها را به تصویر کشیده است.

 

 

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: برگزاری جشنواره مردمی فیلم عمار به ترویج ارزش‌های اسلامی و انقلابی کمک بسیار خوبی کرده است و منشأ برکاتی شده است.

وی با اشاره به عملیات مرصاد و رشادت‌های رزمندگان همدانی در این عملیات اظهار داشت: در عملیات مرصاد جلوه‌های کم‌نظیری از ایثار و امدادهای غیبی نمایان شد که می‌تواند بسیار موردتوجه مستندسازان و فیلم‌سازان باشد.

سلگی افزود: جشنواره فیلم عمار به‌حق از زمانی که شروع‌شده است دستاوردهای خوبی داشته است و انشا الله این مسیر ادامه داشته باشد و همچنان با تولید آثاری فاخر خدمات خوبی به انقلاب اسلامی ارائه کند.

در ادامه اکرم حیدری رابط اکران جشنواره مردمی فیلم عمار در نهاوند در خصوص جزییات این مراسم گفت: با همکاری مجموعه شهرستان نهاوند فیلم‌های جشنواره مردمی عمار در شهرستان به بهترین شکل در حال اکران است.

 

 

وی ادامه داد: در مناطق مختلف شهری و روستایی فیلم‌های این جشنواره اکران می‌شود و این کار ادامه خواهد داشت.

حیدری افزود: در شهرستان نهاوند استقبال بسیار خوبی از جشنواره فیلم عمار شده است و در سال گذشته موفق شدیم رتبه نخست اکران در سراسر کشور را به دست بیاوریم.

وی گفت: بیش از ۲۰ هزار نفر در سال گذشته فیلم‌های جشنواره عمار در شهرستان نهاوند را مشاهده کرده‌اند که در کل کشور آمار بسیار جالبی است.

رابط اکران جشنواره عمار در نهاوند اظهار داشت: به‌صورت هفتگی در میدان‌ها و پارک‌های شهرستان نهاوند فیلم‌های این جشنواره اکران می‌شود که امیدواریم همچنان مورد استقبال مردم واقع شود.

وی ادامه داد: همچنین با حضور سردار سلگی که راوی کتاب ” آب هرگز نمی‌میرد ” است و موردتقدیر رهبر معظم انقلاب نیز قرارگرفته است از کارگردانان مطرح و برگزیده جشنواره عمار تجلیل به عمل آمد.

 

 

 

رابط اکران جشنواره فیلم عمار در نهاوند گفت: در این مراسم از آقایان علیرضا باغشنی به جهت ساخت مستند ” بیشتر از مادرم “، افشین ایمانی با مستند “دهکده جهانی ” با موضوع انفاق فرهنگی و محمدحسین غفرانی به جهت تولید مستند “حسین تک ” با موضوع حضور شیعیان پاکستان در اربعین حسینی تجلیل شد.

وی افزود: از برگزیدگان با اهدا تندیس، لوح تقدیر، تربت سیدالشهدا و یک جلد کتاب “آب هرگز نمی‌میرد ” اهدایی راوی کتاب سردار جانباز حاج میرزا محمد سلگی تجلیل به عمل آمد.

حیدری در پایان گفت: در ادامه این برنامه بخش‌هایی از مستندهای برگزیده اکران شد و در پایان کارگاه آموزش مقدماتی ساخت مستند برای اکران کنندگان توسط آقای باغشنی تشکیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما