تازه های سایت

کد مطلب: 38239
14. مرداد 1398 - 8:15
مسئول هیات ووشو شهرستان نهاوند گفت: بانوان ووشو کار نهاوند که به نمایندگی از استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته بودند موفق به کسب 9 مدال طلا و چهار نقره شدند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احمد اسدی اظهار کرد: مسابقات قهرمانی کشور بانوان در دو رشته ساندا و تالو که در روزهای 10 و 11 مرداد در شهرستان برگزار شد که بانوان ووشوکار نهاوند به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

وی افزود: بانوان ووشو کار نهاوند که به نمایندگی از استان همدان در مسابقات قهرمانی کشور حضور یافته بودند موفق به کسب 9 مدال طلا و چهار نقره شدند.

مسوول هیات ووشو شهرستان نهاوند ادامه داد: در این رقابت‌ها بانوان نهاوند در سبک ساندا به مبارزه با حریفان خود رقابت کردند و با توجه به اینکه در سبک تالو شرکت‌کننده‌ای وجود نداشت همین مساله باعث شد در امتیاز تیمی نتواند مقام اول تا سوم را کسب کند.

وی با بیان اینکه در این مسابقات تیم استان همدان موفق به دریافت «جام اخلاق» شدند به موفقیت‌های به دست آمده در رقابت‌های کشوری اشاره کرد و افزود: در ماه گذشته علی ظفری ووشوکار جوان نهاوندی موفق به راهیابی به تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی شد.

اسدی گفت: در حال حاضر این ووشوکار در مرحله پایانی اردوی تیم ملی به سر می‌برد و در تاریخ 24 مرداد به مسابقات قهرمانی آسیا در جاکارتا اندونری اعزام می‌شود.

وی از برگزاری مسابقات کشوری در استان قزوین خبر داد و افزود: مسابقات قهرمانی کشور رشته ووشو آقایان در تاریخ 23 تا 25 مردادماه در شهر قزوین برگزار می‌شود و ورزشکارانی از نهاوند نیز در این مسابقات شرکت می‌کنند.

مسوول هیات ووشو شهرستان نهاوند گفت: با توجه به موفقیت‌های ورزشکاران نهاوندی در این رشته در نظر است مسابقه کشوری تحت عنوان «جام ولایت» در این شهرستان برگزار شود که مجوزهای آن دریافت شده و لذا حمایت مسوولان از این برنامه می‌تواند باعث بهتر برگزار شدن این برنامه شود./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما