تازه های سایت

کد مطلب: 38228
13. مرداد 1398 - 8:49
مراد ناصری فرماندار نهاوند برای دومین بار طی سه روز گذشته به سراب گیان رفت و از نحو مدیریت و اوضاع نابسامان غرفه داران و رفتار آنان به شدت انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری فرماندار نهاوند در بازدید از سراب گیان به دنبال شکایت‌های مردمی از این مکان اظهار داشت: وضعیت این مکان گردشگری را از نزدیک دیدم انتقاد شدیدی دارم از عدم نظارت در مدیریت سراب گیان غرفه داران موجب نارضایتی مهمانان و مسافران شده اند.

وی گفت: برای دومین بار طی سه روز گذشته است که به دنبال شکایت مردمی و گردشگران و مسافران تابستانی به سراب گیان رفت و آمد می‌کنم و از نحو مدیریت و اوضاع نابسامان غرفه داران و رفتار آنان به شدت انتقاد دارم.

ناصری افزود: متولی سراب گیان بنا بر کدام قانون و حقی به بعضی‌ها اجازه داده است سکو و آلاچیق‌های را که دولت برای رفاه و آسایش مهمانان و مسافران احداث کرده است را تبدیل به غرفه کنند و از مردم پول خارج از عرف بگیرند.

فرماندار نهاوند اظهار داشت: ما برای احداث هر غرفه به مساحت ۱۲ متر مربع مجوز صادر کردیم، ولی در بازدید میدانی مشخص شد، هر غرفه‌ای سرخود هر چه فضا دوست داشته اشغال کرده است و در داخل محوطه سراب و حریم آب تخت زده اند و آن‌ها را با قیمت‌های سنگین به مردم و مسافران کرایه می‌دهند.

ناصری ادامه داد: از یک طرف ما مردم ایران را دعوت می‌کنیم تا از مراکز گردشگری و سراب‌های ما بازدید کنند، از طرفی با برخی اقدامات خود سر و غیر قانونی کاری می‌کنیم آن‌ها ناراحت شوند.

مراد ناصری در ادامه بازدید از سراب‌ها و نقاط گردشگری نهاوند از سراب فارسبان نهاوند بازدید کرد و از نزدیک با مهمانان و مسافران حاضر در سراب فارسبان دیدار و گفتگو کرد و نحو خدمات رسانی، نقاط ضعف و کمبود‌های موجود در این سراب را جویا شد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: آنچه مشخص است ظرفیت و پتانسیل نقاط گردشگری نهاوند خصوصا سراب‌های نهاوند در سال‌های گذشته مورد بی مهری قرار گرفته و به آن کمتر توجه شده است.

فرماندار نهاوند، ادامه داد: در طول ۱۶ ماه گذشته بیش از ۱۰ میلیارد تومان در سراب‌های گیان، فارسبان و گاماسیاب برای ایجاد زیر ساخت‌ها لازم مانند، احداث آلاچیق، سکو، سرویس بهداشتی، آسفالت راه دسترسی، روشنایی جاده ورودی و رفع مشکلات آنتن دهی تلفن همراه و …هزینه شده است.

مراد ناصری افزود: در حوزه سراب فارسبان نیز راه دسترسی و ورودی این سراب زیر سازی و آسفالت، روشنایی سایت سراب و احداث آلاچیق و سکو انجام شده است و احداث سرویس بهداشتی و باکس‌های زباله نیز در دست اقدام است.

دیدگاه شما