تازه های سایت

کد مطلب: 38209
11. مرداد 1398 - 12:49
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه‌کاره ورزشی در حال ساخت هستند، گفت: سالن باستانی نهاوند 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد با حضور بخشدار بخش زرین‌دشت و جمعی از اصحاب رسانه ضمن بازدید از پروژه‌های ورزشی نیمه‌کاره شهرستان نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند دارای 10 پروژه عمرانی نیمه‌کاره است که میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه‌های بیش از 60 تا 70 درصد است.

وی گفت: در حال حاضر استخر شهرک طالقانی، استخر مجموعه ورزشی بانوان، سالن باستانی نهاوند، خوابگاه ورزشی نهاوند با توجه به‌ضرورت و نیاز شهرستان از پروژه‌هایی هستند که باید هرچه سریع‌تر به بهره‌برداری برسند.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند، افزود: خوشبختانه در این راستا طی دیدار مشترک نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با وزیر محترم ورزش و جوانان ایشان قول مساعد در خصوص تأمین اعتبار ویژه جهت بهره‌برداری هرچه سریع‌تر این پروژه‌ها را دادند.
وی با اشاره به اینکه هدف گزاری ما بهره‌برداری از این پروژه‌ها در دهه مبارک فجر است، گفت: در حال حاضر پروژه سالن باستانی نهاوند با 90 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اتمام عملیات ساخت است.
سعدی نژاد میزان پیشرفت فیزیکی پروژه استخر شهرک طالقانی را 60 درصد، استخر مجموعه ورزشی بانوان 50 درصد و خوابگاه ورزشی نهاوند را 50 درصد عنوان کرد و گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته مجموع 10 پروژه ورزشی شهرستان نهاوند جهت اتمام ساخت و بهره‌برداری نیازمند 16 میلیارد و 250 میلیون تومان اعتبار است که امیدواریم با تلاش نماینده مردم نهاوند، فرماندار نهاوند و مدیرکل ورزش و جوانان استان این مهم محقق شود.
وی افزود: با بهره‌برداری رسیدن این تعداد پروژه در شهرستان نهاوند سرانه فضای ورزشی شهرستان نهاوند به میزان استاندارد خواهد رسید کما اینکه در حال حاضر وضعیت خوبی در این خصوص وجود دارد.
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند در ادامه ضمن بازدید مشترک با بخشدار بخش زرین‌دشت نهاوند از پروژه زمین چمن شهر برزول، روستای زرامین و توانه، گفت: در خصوص زمین چمن شهر برزول و زرامین خوشبختانه با پیگیری‌های مسئولین محلی از اعتبارات سال جاری برای آن‌ها مبلغی اختصاص داده‌شده است.
وی تأکید کرد: در خصوص ایجاد زیرساخت‌های ورزشی در روستای توانه طی سال‌های قبل امروز پتانسیل فعالیت بیشتر دارد اما این مهم مستلزم پیگیری شورا و دهیار روستا است که امیدواریم این مهم محقق شود.
سعدی نژاد، افزود: مجموع اعتبارات استانی اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند که ویژه پروژه‌های عمرانی است 1 میلیارد 800 میلیون تومان است.
وی در پایان از تجهیز خوابگاه ورزشی مجموعه ورزشی بانوان نهاوند خبر داد و گفت: با توجه به وجود اتاق‌های مناسب در طبقات دوم و سوم بخش اداری مجموعه ورزشی بانوان و همچنین نیاز ویژه شهرستان به ایجاد خوابگاه برای برگزاری مسابقات استانی و کشوری با پیگیری‌های مسئولین شهرستان مبلغی جهت تجهیز آن از سوی سازمان مدیریت و برنامه بودجه کشور جذب‌شده است که در آینده نزدیک با حضور مسئولین شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.
در ادامه حمید موسیواند بخشدار زرین‌دشت نهاوند، گفت: امروز بهره‌گیری از توان و امکانات موجود باید در اولویت باشد.
وی گفت: بخشداری زرین‌دشت به همراه نمایندگی ورزش و جوانان شهر برزول در راستای توسعه ورزش بخش باهدف کاهش آسیب‌های اجتماعی همچون اعتیاد و غیره از هر آنچه در توان داشته باشند استفاده خواهند کرد.

دیدگاه شما