تازه های سایت

کد مطلب: 38200
10. مرداد 1398 - 8:23
رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند از آموزش سالانه بیش از 4 هزار و 500 نفر از داوطلبان توسط فنی و حرفه ای نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، احدالله ترکمان اظهار کرد: در حال حاضر ظرفیتی در مرکز فنی و حرفه ای نهاوند بوجود آمده که بر اساس آن آموزش‌های منجر به اشتغال در اولویت برنامه‌های ما قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به طرح استاد ـ  شاگردی ظرفیتی در فنی و حرفه‌ای ایجاد شده که بر اساس نیاز نهادهای مختلف آموزش‌های لازم به افراد داده می‌شود تا بتوانند در بنگاه‌های کوچک و بزرگ به کار مشغول شوند.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای شهرستان نهاوند با بیان اینکه برای اشتغالزایی از ظرفیت کارآفرینان استفاده شده است افزود: سال گذشته با یکی از بنگاه‌های تولیدی قراردادی امضا شد که بر اساس آن آموزش خیاطی به افراد شرکت‌کننده داده شد و ۱۵ نفر از آنها در کارگاه تولیدی مشغول به کار شدند.

وی گفت: خوشبختانه در این زمینه بنیاد تعاون و زندان نیز قراردادهایی با ما امضا کرده‌اند تا بتوان با آموزش مهارت‌های حرفه‌ای برای خانواده‌های نیازمند اشتغالزایی کرد.

ترکمان از آموزش سالانه بیش از 4 هزار و 500 نفر از داوطلبان توسط فنی و حرفه ای نهاوند خبر داد و گفت: از سوی مرکز فنی و حرفه‌ای برادران به طور سالانه یک‌هزار و 500 نفر، در مرکز خواهران یک‌هزار نفر و در آموزشگاه‌های آزاد نیز یک‌هزار و 500 نفر از آموزش‌های این مرکز برخوردار شده‌اند.

وی در پایان گفت: آموزش‌های ارائه شده در این مرکز در سه گروه صنعت، کشاورزی و خدمات در ۲۰ رشته و ۴۵ حرفه ویژه برادران و ۶ رشته و ۵۰ حرفه برای خواهران است./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما