تازه های سایت

کد مطلب: 38169
5. مرداد 1398 - 11:07
فرمانده سپاه نهاوند گفت: منافقین به‌عنوان خائنین به وطن و ابزاری در دست دشمنان انقلاب اسلامی همیشه در حق مردم ایران دست به جنایت زده‌اند و دستشان برای مردم رو شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: عملیات مرصاد آخرین حربه استکبار جهانی بعد از جنگ تحمیلی بود تا انقلاب اسلامی را نابود کنند ولی رزمندگان و مدافعان غیور کشور درسی فراموش‌نشدنی به آن‌ها دادند.

وی اظهار داشت: دشمنان که بعد از دفاع مقدس نیز درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی بودند بعد از پذیرش قطعنامه به خیال تصرف ایران منافقین را روانه کشور کردند و از آن‌ها حمایت کردند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در عملیات مرصاد با حضور به‌موقع و رشادت‌های کم‌نظیر رزمندگان همدانی منافقین به درک واصل شدند با همکاری نیروهای مسلح تلفات بسیار سنگینی بر منافقین و خائنین به کشور وارد شد.

وی بیان داشت: منافقین با توجه به اقداماتی که داشتند دستشان برای مردم رو شده است چون در دوران دفاع مقدس با صدام ملعون بر ضد مردم کشورمان همکاری اطلاعاتی و عملیاتی داشتند و در جریان عملیات مرصاد نیز سعی در نابودی انقلاب اسلامی داشتند.

مرادی ادامه داد: منافقان با شکنجه اسرای ایرانی در دوران دفاع مقدس، دادن اطلاعات به دشمن بعثی، ترور مردم کوچه و بازار نشان دادند که جیره‌خوار و دشمنان انقلاب و خائن به کشور هستند.

وی گفت: عملیات مرصاد بسیار مهم و تأثیرگذار بود و ویژگی‌های بسیار زیادی داشت که همدلی و همکاری نیروهای مسلح و ایستادگی در مقابل دشمن متجاوز ازجمله این ویژگی‌ها بود.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تقویت روحیه مقاومت و انقلابی گری ویژگی دیگر این عملیات بود چون هر جا مقاومت کرده‌ایم دشمنان شکست‌خورده‌اند و این راهبرد مقامت باید ادامه داشته باشد.

وی بیان داشت: در عملیات مرصاد بیش از 2 هزار نفر از منافقان به هلاکت رسیدند و تجهیزات بسیار زیادی از آن‌ها منهدم و به‌جای ماند که این حجم تجهیزات نشان‌دهنده حمایت‌های گسترده دشمنان انقلاب اسلامی از منافقین بود.

فرمانده سپاه نهاوند بیان داشت: رزمندگان استان همدان در این عملیات نقش کم‌نظیری داشتند و به‌عنوان اولین گروه در مقابل منافقان ایستادند و در این راه شهدای گران‌قدری تقدیم کردند.

مرادی بابیان اینکه دشمن همیشه در حال برنامه‌ریزی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی است، گفت: در طول این 40 سال دشمنان انقلاب اسلامی از همه عناصر و از همه حربه‌های خود برای از بین بردن انقلاب اسلامی استفاده کرده‌اند که منافقین نیز به‌عنوان آلت دست آن‌ها همیشه فعال بوده‌اند.

وی افزود: منافقین جنایتکار در دهه 60 با ترورها و کمک به صدام در فتنه سال 78 و در فتنه سال 88 نقش فعالی داشتند و در فتنه سال 96 نیز برعلیه مردم اقدام کردند و در طول این سال‌ها دستشان به خون فرزندان این مرزوبوم آغشته شده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: منافقین در بحث تحریم‌های اقتصادی و توان هسته‌ای با گرا دادن به دشمنان نشان دادند که دشمن ملت ایران اسلامی هستند و مردم نیز از این جنایتکاران و خیانت‌کاران بیزار هستند.

وی ادامه داد: منافقین خودفروخته 17 هزار نفر را در کشور ترور کردند و مسئولان کشور در سال‌های اوایل انقلاب را به شهادت رساندند ولی به برکت مقاومت مردم و حضور درصحنه، دشمنان شکست‌خورده و ناامید شده‌اند.

مرادی افزود: منافقین امروز در حال دست‌وپا زدن و کمک گرفتن از دشمنان انقلاب اسلامی هستند تا نسبت به تضعیف کشور و نقاط قوت انقلاب اسلامی اقدام کنند و از هر راهی بتوانند ضربه می‌زنند.

وی گفت: به برکت حضور مردم و خون مطهر شهدا و با هدایت‌های مقام معظم رهبری امروز نیروهای مسلح هوشیار و آگاه هستند و نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما