تازه های سایت

کد مطلب: 38110
31. تير 1398 - 9:46
مسابقات انتخابی کارانه بانوان نهاوند در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سعید علی بخشی، رئیس هیئت کاراته نهاوند گفت: مسابقات انتخابی کاراته بانوان شهرستان نهاوند با حضور ۸۰ کاراته کا در سالن ورزشی بانوان نهاوند برگزار شد.

وی بابیان اینکه این مسابقات در رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید در دو بخش کاتا و کومیته برگزار شد، گفت: در رشته کاتای جوانان قهوه‌ای، مشکی؛ رقیه بازوند، نونهالان قهوه‌ای و مشکی ستایش سلگی، یگانه افشار؛ نوجوانان قهوه‌ای و مشکی؛ مهشید جلالوند، فاطیما گرائی، نوجوانان سبز، آبی و بنفش محدثه سرمیلی، پرستش سرومیلی، فاطمه مومیوند و نونهالان سبز، آبی و بنفش مریم خویشوند انتخاب شدند.

رئیس هیئت کاراته نهاوند افزود: در رشته کومیته و در رده سنی نونهالان کمربند قهوه‌ای و مشکی فاطیما سهرابی، یگانه افشار، ستایش سلگی؛ نونهالان سبز، آبی و بنفش هستی بیات، ستایش مسلمی، آتنا عبدلی؛ نوجوانان سبز، آبی و بنفش محدثه سرومیلی، نازنین ابوالفتحی، ریحانه شیراوند، کتایون خدارحمی، زهرا سراقی و در رده امید کمربند‌های سبز و آبی فاطمه عبدلی انتخاب و حضور خود در مسابقات استانی را مسجل کردند.

علی بخشی با اشاره به اینکه این مسابقات به‌ صورت سه مرحله‌ای در حال اجرا است، گفت: مرحله نخست و دوم این مسابقات برگزارشده که مرحله پایانی نیز هفته آینده با حضور بیش از ۱۲۰ بانوی کاراته کای نهاوندی فعال در باشگاه‌های ورزشی شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: برگزیدگان این مسابقات به مسابقات شوتوکان ski کاراته کشور راه پیدا خواهند کرد.

رئیس هیئت کاراته نهاوند، با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته پسران گفت: در این مسابقات نیز پیام پاهنگ در رده سنی بزرگ‌سال امیررضا سلگی در رده جوانان، امیررضا و علیرضا دارایی در رده نوجوان، هادی دارایی در رده امید، محمد کیانی در رده نونهال و علی ریسی در رده خردسال به مسابقات استانی راه یافتند.
انتهای پیام/

 

دیدگاه شما