تازه های سایت

کد مطلب: 38073
23. تير 1398 - 8:14
امام جمعه نهاوند بر لزوم برپایی نماز جماعت در اماکن عمومی و تفریحی شهرستان تاکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات و دستگاه‌های مسئول در این خصوص وارد عمل شوند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان نهاوند با بیان اینکه امیدواریم برگزاری این جلسات ثمربخش بوده و آثار آن در جامعه مشهود باشد، گفت: خداوند متعال هدف از خلقت را سبقت در کارهای خوب قرار داده اما متأسفانه امروز در برخی جوامع شاهد سبقت گرفتن در کارهای بد همچون مفاسد سیاسی، اقتصادی و اجتماعی هستیم.

وی با بیان اینکه فرهنگ عمومی جامعه مسلمان و آن هم شیعه باید دارای فرهنگی متعالی باشد، گفت: متأسفانه امروز بی توجهی به به فرهنگ تا جایی ادامه دارد که دشمن از بدحجابی پایی فراتر به سوی کشف حجاب گذاشته است.

امام جمعه نهاوند با تاکید بر اینکه رضا خان با زور نتوانست حجاب را از زنان ما بگیرد، افزود: متأسفانه امروز شاهد هستیم دشمن با استفاده از شبهات و ضد فرهنگ‌ها زنان ما را به جایی سوق داده که کشف حجاب می‌کنند و با ظاهری نامناسب در انظار عمومی حضور پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شبکه‌های اجتماعی و ماهواره شبانه روز به دنبال القای فرهنگ غربی و ابتذال برای زنان و فرزندان ما هستند، گفت: کوتاهی در ترویج فرایض دین مبین اسلام موجب گستاخی دشمن و نفوذ بر خانواده می‌شود که امروز آثار آن را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

حجت الاسلام مغیثی با بیان اینکه بارها در جلسات مختلف به این مهم اشاره کرده‌ام که اگر به دنبال ترویج آموزه‌های دینی در محل کار و خانواده خود باشیم قطعاً با آسیب های امروز مواجه نخواهیم شد، گفت: اگر این مسائل در ادارات و خانواده‌ها گوشزد شود یقین بدانید جلسات ما بی نتیجه نخواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه صداوسیما نسبت به ترویج آموزه‌های دینی بی توجه است، گفت: اگر آنقدر که صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به پخش فیلم و سریال‌های مختلف و مسابقات ورزشی توجه دارد به مسائل دینی همچون حجاب و غیره توجه می‌کرد امروز وضعیت بهتری داشتیم و دشمن یکه تاز این میدان نبود.

امام جمعه نهاوند بر لزوم برپایی نماز جماعت در اماکن عمومی و تفریحی شهرستان تاکید کرد و گفت: سازمان تبلیغات و دستگاه‌های مسئول در این خصوص وارد عمل شوند.

دیدگاه شما