تازه های سایت

کد مطلب: 38061
21. تير 1398 - 21:31
به مناسبت روز ملی عفاف و حجاب اجتماع باشکوه مردم نهاوند با عنوان صیانت از حریم خانواده در میدان مرکزی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در اجتماع باشکوه صیانت از حریم خانواده در نهاوند گفت: عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارزشهای اسلامی باعث سلامت فردی و اجتماعی جانعه میشود به همین دلیل دشمن در این عرصه فعال شده است.

وی گفت: دشمن با استفاده از فضای مجازی در صدد بی تفاوت کردن نسل جوان نسبت به ارزشها و کم رنگ کردن این ارزشها در جامعه است.

مغیثی اظهار داشت: دشمن با تهاجم فرهنگی نسل جوان را هدف قرار داده است و در این راه باد هوشیار بود.

امام جمعه نهاوند افزود: عفاف و حجاب به عنوان یکی از ارزشهای اسلامی باعث سلامت فردی و اجتماعی جانعه میشود به همین دلیل دشمن در این عرصه فعال شده است.

وی بیان داشت: دختران کشورمان با رعایت موضوع عفاف و حجاب نقشه های دشمنان را برای بی عفت کردن جامعه نقش بر آب می کنند.

مغیثی گفت: برنامه دشمن از بین بردن مفهوم خانواده است و در این راه هزینه های زیادی کرده است که خانواده ها باید با دقت نسبت به نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب اقدام کنند.

سرهنگ حسن مرادی فرمانده سپاه نهاوند نیز در این اجتماع گفت: جوانان امروز هدف شبیخون فرهنگی دشمن هستند بنابراین اهمیت موضوع عفاف و حجاب در بین نسل جوان بیشتر مشخص می شود.

وی افزود: در هفته عفاف و حجاب با هدف فرهنگ سازی در این زمینه برنامه های بسیار خوبی در شهرستان نهاوند اجرا شده است.

مرادی گفت: باید با آگاه سازی نسل جوان و رعایت عفاف و حجاب در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن بتوانیم نسل جوانی سالم با نشاط و با ایمان پرورش دهیم تا در مقابل تهدیدها و تهاجم فرهنگی دشمنان مصون بمانند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما