تازه های سایت

کد مطلب: 38011
15. تير 1398 - 8:16
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: باهدف غنی‌سازی اوقات فراغت و ایجاد نشاط در ببین جوانان 201 پایگاه در ایام تابستان در نهاوند فعالیت می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و لزوم برنامه‌ریزی برای غنی‌سازی اوقات فراغت، امسال نیز پایگاه‌های ورزشی در ایام تابستان در شهرستان نهاوند فعالیت می‌کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به اهمیت غنی‌سازی اوقات فراغت و اجرای برنامه‌ها و کلاس‌های ورزشی باید از همه ظرفیت‌ها در این عرصه استفاده کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: برای اوقات فراغت تابستان 30 هیئت ورزشی بانوان و 36 هیئت ورزشی مخصوص آقایان فعال خواهد بود و به اجرای کلاس‌های تابستانه می‌پردازند.

وی بیان کرد: برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان نهاوندی 71 مربی مربوط به بانوان و 95 مربی در بخش آقایان در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

سعدی نژاد ادامه داد: همه تلاش مجموعه شهرستان فراهم کردن بهترین شرایط در مکان‌های ورزشی برای جوانان است که در این رابطه 38 مکان برای ورزش بانوان و 45 مکان ورزشی برای ورزش آقایان در نظر گرفته‌شده است.

وی گفت: از مجموع 201 کلاس و پایگاه ورزشی در شهرستان نهاوند 120 پایگاه مربوط به آقایان و 81 پایگاه مربوط به بانوان خواهد بود.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند افزود: طرح غنی‌سازی اوقات فراغت درمجموع 9 هزار نفر را در شهرستان نهاوند تحت پوشش قرار می‌دهد که شامل 5500 نفر از آقایان و 3500 نفر از بانوان خواهد بود.

وی همچنین گفت: علاوه بر طرح تابستانی اوقات فراغت و با توجه به اینکه زیرساخت‌های خوبی برای میزبانی از تیم‌ها در شهرستان نهاوند فراهم‌شده است در ایام تابستان همچنین میزبان مسابقات ورزشی کشوری و استانی خواهیم بود که باعث ایجاد شورونشاط در شهرستان خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما