تازه های سایت

کد مطلب: 37987
12. تير 1398 - 8:21
رئیس ورزش و جوانان نهاوند از فعالیت ۱۲۰ پایگاه اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد و گفت: شرایط برای استفاده جوانان از برنامه های اوقات فراغت فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد در جلسه هماهنگی فعالیت‌های فرهنگی و ورزشی اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در خصوص غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوان اداره ورزش و جوانان شهرستان نهاوند برگزاری جلسات متعدد با هیئت‌های ورزشی شهرستان را در برنامه قرار داد و چند عنوان برنامه فرهنگی و ورزشی برای فصل تابستان در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به جشنواره فرهنگی «دا» به‌عنوان شاخص‌ترین برنامه، اظهار کرد: جشنواره «دا» به‌پاس قدردانی از زحمات مادران لر زبان هرساله در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود که مورد استقبال عموم شهروندان نیز قرار می‌گیرد.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند در ادامه از فعالیت ۱۲۰ پایگاه اوقات فراغت در شهرستان نهاوند طی ایام تابستان خبر داد و گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم توجه به نسل جوان جامعه و غنی‌سازی اوقات فراغت این قشر اداره ورزش و جوانان نهاوند با بهره‌گیری از توان ۴۰ هیئت ورزشی برنامه‌های متنوعی برای این قشر از جامعه در نظر گرفته است.

نهاوند مهیای میزبانی مسابقات کشوری

وی در ادامه از آمادگی اداره ورزش و جوانان نهاوند و همچنین هیئت‌های ورزشی بوکس، جودو، ووشو و وزنه‌برداری برای میزبانی مسابقات ورزشی کشور خبر داد و گفت: رشته‌های ورزشی فوق دارای قهرمانان ارزنده ملی و بین‌المللی در نهاوند است که با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌خواهیم در رشته‌هایی که به توسعه ورزش این شهرستان کمک می‌کند، میزبانی مسابقات را عهده‌دار شویم.

سعدی نژاد بیان کرد: برای برگزاری این رقابت‌ها در سطح کیفی بالا آماده هستیم و انتظار می‌رود فدراسیون در این زمینه همکاری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به ایجاد زیرساخت‌های ورزشی مناسب در نهاوند طی ماه‌های اخیر، گفت: هدف از ایجاد زیرساخت برگزاری مسابقات کشوری بود که در صورت موافقت مسئولین ذی‌ربط این مهم محقق خواهد شد.

رئیس ورزش و جوانان نهاوند پیرامون وضعیت خوابگاه ورزشی نهاوند نیز گفت: خوابگاه مجموعه ورزشی بانوان تجهیز شده و به‌زودی راه‌اندازی می‌شود ضمن اینکه ارگان‌هایی نظیر آموزش‌وپرورش نیز همکاری لازم را در این زمینه برای اسکان میزبانی‌ها دارند.

دیدگاه شما