تازه های سایت

کد مطلب: 37982
11. تير 1398 - 8:34
رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند گفت: این شهرستان با فراهم سازی ظرفیت های میزبانی، آماده برگزاری مسابقات کشوری است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مهرداد سعدی نژاد اظهار داشت: هم اکنون با توجه به ظرفیت های موجود، برای میزبانی مسابقات کشوری در رشته های بوکس، جودو، ووشو، وزنه برداری و کشتی آماده لازم را داریم.

وی اضافه کرد: این رشته های ورزشی دارای قهرمانان ارزنده ملی و بین المللی در نهاوند است و می خواهیم در رشته هایی که به توسعه ورزش این شهرستان کمک می کند، میزبانی کنیم.

سعدی نژاد بیان کرد: برای برگزاری این رقابت ها در سطح کیفی بالا آماده هستیم و انتظار می رود فدراسیون در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: زیرساخت های خوبی را در ماه های اخیر در ورزش شهرستان نهاوند فراهم کرده ایم تا بتوانیم در میزبانی ها شرایط لازم را داشته باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان نهاوند پیرامون خوابگاه ورزشی در این شهرستان گفت: خوابگاه مجموعه ورزشی بانوان تجهیز شده و بزودی راه اندازی می شود ضمن اینکه ارگان هایی نظیر آموزش و پرورش نیز همکاری لازم را در این زمینه برای اسکان میزبانی ها دارد.

نهاوند دارای ۴۰ هیأت ورزشی است و در رشته‌های مختلف ورزشی کسب رتبه‌های کشوری و حتی بین المللی در بخش انفرادی و تیمی را در کارنامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما