تازه های سایت

کد مطلب: 37971
10. تير 1398 - 8:04
مدیر حوزه علمیه نهاوند گفت: به مناسبت هفته حقوق بشر آمریکایی نمایشگاه عکسی از جنایات آمریکایی‌ها برعلیه مردم ایران اسلامی برپاشده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین عباس مولوی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: آمریکایی‌ها همیشه خودشان را مدعی دفاع از حقوق بشر معرفی می‌کنند درحالی‌که در عمل این‌گونه نیست و جنایت‌هایی که در دنیا انجام داده‌اند نشان می‌دهد که آن‌ها ناقض حقوق بشر هستند.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها با معیارهای دوگانه‌ای با موضوع حقوق بشر برخورد می‌کنند به‌طوری‌که هرکجا پای منافعشان در میان باشد حقوق بشر برای آن‌ها معنا و مفهومی ندارد.

 

 

مدیر حوزه علمیه برادران نهاوند افزود: جنایت‌هایی که آمریکایی‌ها در کشورهای مختلف انجام دادند نشان می‌دهد که آن‌ها مدعی دروغین حقوق بشر هستند و از این موضوع به‌عنوان ابزاری برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند.

 

 

وی گفت: آمریکایی‌ها برعلیه مردم ایران اسلامی نیز اقداماتی انجام دادند و تعداد زیادی را شهید و زخمی کردند و درمجموع اقداماتی انجام دادند که نشان می‌دهد سر دادند شعار مدعی حقوق بشر توسط آمریکایی‌ها چیزی جز فریب نیست.

مولوی اظهار داشت: به دلیل جنایات آمریکایی‌ها از روز ۶ تیر تا ۱۲ تیر به‌عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است تا مردم با اقدامات ضد حقوق بشری آمریکایی‌ها بیشتر آشنا شوند.

 

 

وی افزود: ترور رهبر معظم انقلاب در ۶ تیر سال ۶۰، بمب‌گذاری و انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و به شهادت رساندن آیت‌الله دکتر بهشتی ویارانش در هفتم تیر، بمباران شیمیایی سردشت، ترور و شهادت آیت‌الله صدوقی و منهدم کردن هواپیمایی مسافربری کشورمان و شهادت همه مسافران ازجمله اقداماتی است که در این هفته توسط آمریکایی‌ها انجام‌شده است.

 

 

مدیر حوزه علمیه برادران نهاوند اظهار داشت: به‌منظور گرامیداشت شهدای این حوادث و نشان دادند چهره واقعی حقوق بشری آمریکایی‌ها نمایشگاه عکس حقوق بشر آمریکایی در ورودی‌های مصلا نماز جمعه نهاوند برپاشده است و پذیرای علاقه‌مندان است.

 

 

مولوی در پایان گفت: در این نمایشگاه که به همت حوزه علمیه نهاوند برپاشده است؛ تصاویری از جنایت‌های آمریکا برعلیه مردم کشورمان و مردم جهان در حوادث گوناگون در معرض دید مردم قرارگرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما