تازه های سایت

کد مطلب: 37949
7. تير 1398 - 13:38
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از دستور کتبی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای راه‌اندازی معدن فرو سیلیس نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام‌نیا با اشاره به دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت در خصوص بررسی روند اجرایی پروژه معدن طلای نهاوند در روستای عشوند و کارخانه فروسیلیس اظهار کرد: در حال حاضر عملیات استخراج معدن طلای شهرستان نهاوند که در دهه فجر سال گذشته با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید با قوت در حال انجام است.

وی ادامه داد: کارخانه فروسیلیس دیگر طرحی بود که وزیر صمت دستور مساعد اتمام‌ حجت با سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای تعیین تکلیف وضعیت آن و واگذاری به بخش دولتی را داد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در صورتی‌ که سرمایه‌گذار توان ادامه فعالیت نداشته باشد این کارخانه برای راه‌اندازی به شرکت دولتی ایمیدرو واگذار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در صورت به نتیجه رسیدن این پروژه‌ها برای بیش از 300 نفر در نهاوند اشتغال ایجاد می‌شود گفت: آغاز به فعالیت و بهره‌برداری از این طرح‌ها گامی مهم در راستای اعتمادسازی و امیدواری جوانان خواهد بود.

بهرام‌نیا تأکید کرد: آنچه امروز همه مسؤولان با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در مواجهه با تحریم‌های اقتصادی ظالمانه دشمن علیه ایران اسلامی باید در دستور کار قرار دهند توجه به توان داخلی و اعتماد به نسل جوان جامعه است چراکه این مهم در همه زمینه‌ها می‌تواند موجبات خیر و برکت برای کشور را فراهم آورد./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما