تازه های سایت

کد مطلب: 37937
5. تير 1398 - 8:25
فرماندار نهاوند از اختصاص یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای ساخت پل ارتباطی روستاهای «گره چغا» و «چم کبود» از توابع بخش خزل نهاوند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری ظهر سه شنبه با همراهی جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و خدماتی شهرستان نهاوند در برنامه روستاگردی مشکلات دو روستای «گره چغا» و «چم کبود» از توابع بخش خزل نهاوند را بررسی کرد.

فرماندار نهاوند هدف از اجرای برنامه روستاگردی را دیدار صمیمانه با روستائیان و پیگیری مطالبات آنان عنوان کرد و گفت: توسعه و آبادانی در روستاها مستلزم استفاده از ظرفیت همه مردم و توان دستگاه های خدماتی است اما آنچه بیش از هر چیز مورد توجه است و باید بزرگان روستا به آن توجه کنند بهره گیری از توان خیرین است.

وی طرح بهسازی و آسفالت روستا، جابجایی تیر چراغ برق، تقویت اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه و ساخت پل ارتباطی بین دو روستای چم کبود و گره چغا را از جمله تعهدات ایجاد شده عنوان کرد و گفت: در سیل فردین ماه سال جاری راه ارتباطی دو روستای چم کبود و گره چغا به سبب تخریب پل میان آنها بسته شد که برای بازسازی این پل ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

ناصری در ادامه با حضور در منزل مادر شهیده مریم ترکاشوند ضمن دلجویی از خانواده وی، اظهار کرد: امروز ایران اسلامی هر آنچه از عزت و آبرو دارد به واسطه و به برکت خون شهدای گرانقدر است.

وی تصریح کرد: شهدای گرانقدر با بینش و بصیرت خود راه را پیدا کردند و به ما نشان دادند و ما نیز امروز باید ادامه دهنده راه آنان باشیم تا به سعادت دنیا و آخرت برسیم.

دیدگاه شما