تازه های سایت

کد مطلب: 37857
26. خرداد 1398 - 8:27
آئین افتتاحیه احداث کانال دفع آبهای سطحی و عملیات روکش آسفالت خیابان معلم و کوی سرباز باحضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، معاون عمران و برنامه ریزی، شهردار، اعضای شورای اسلامی و مردم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور شهردار نهاوند در این مراسم ضمن تقدیر از صبر و حوصله اهالی محله خیابان معلم و کوی سرباز و تعامل با شهرداری در اجرای پروژه گفت: پروژه روکش و زیرسازی آسفالت که یکی از نیازهای اساسی اهالی خیابان معلم و کوی سرباز به متراژ 6000 مترمربع با اعتباری بالغ بر 540 میلیون تومان انجام شد.
 
وی از جمله اقدامات مهم صورت گرفته را احداث کانال هدایت دفع آبهای سطحی به منظور رفع آبگرفتگی در زمان بارش در این محل بیان نمود و افزود:کانال دفع هدایت آبهای سطحی خیابان ظفری و کوی سرباز به متراڗ 600 متر با اعتباری بالغ بر 630 میلیون تومان اجرا شد و خوشبختانه در بارندگی های سیل آسا سال قبل هیچ مشکلی در این خیابان وجود نداشت.
 
شهردار نهاوند هم چنین از اجرای طرح پیاده راه سعدی و مسیل خبر داد و خاطر نشان کرد:هم اکنون پروژه هایی از جمله ساماندهی تپه تفریحی توریستی بام نهاوند،چهارباغ،نهضت آسفالت و... در سطح شهر فعال می باشند که امیدواریم با همدلی بین مسئولین و شهروندان در اجرای این پروژه ها شاهد افتتاح پروژه ها و تغییر در کهن شهر نهاوند در آینده نزدیک باشیم.
 
در ادامه مراسم رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره اولویت شهرداری و شورای شهر اجرای پروژه های زیرساختی است، گفت: حرکت به سمت شکستن قفل اجرایی پروژه های بزرگ در جهت تقویت زیرساخت های شهری، راهبرد اساسی ما در این دوره مدیریتی است و همچنان در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

عبدالعلی ملکی اجرای مراسم افتتاحیه در محلات را به منظور ارئه خدمات و معرفی آنان به شهروندان از جمله اقدامات خوب ارزیابی نمود و تصریح کرد: جسارت شهردار و حمایت شورای اسلامی شهر از پروژه های عمرانی باعث شده شاهد اجرای پروژه های عمرانی بزرگی در سطح شهر طی دو سال گذشته باشیم.

دیدگاه شما