تازه های سایت

کد مطلب: 37846
25. خرداد 1398 - 8:17
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان گفت: ظرفیت 400 نفری مركز ماده 16 برای شهرستان‌های جنوبی استان با پیگیری‌های استاندار و همکاری سپاه در نهاوند تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سیدرسول حسینی با بیان اینکه در همدان معتاد متجاهر که با تعریف قانونی آن همخوانی داشته باشد نداریم اظهار کرد: تعداد معتادانی که امروز در همدان متجاهر خوانده می‌شوند به 200 نفر هم نمی‌رسد.

وی افزود: با این وجود مرکز ماده 16 همدان می‌تواند 250 نفر را در خود جای دهد که البته همه آنها معتاد متجاهر محسوب نمی‌شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همدان تصریح کرد: ظرفیت 400 نفری مرکز ماده 16 برای شهرستان‌های جنوبی استان با پیگیری‌های استاندار و همکاری سپاه در نهاوند تا یک ماه آینده راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه این اقدام برای آمادگی در برابر احتمالات آینده انجام شده است ادامه داد: ظرفیت اسمی استان نسبت به تعداد معتادان متجاهران بین دو تا 2.5 برابر است.

رسولی خاطرنشان کرد: متعاد متجاهر بنا بر قانون فرد مبتلا به مواد مخدر و رانده شده از سوی خانواده است که به بیماری‌ها خطرناکی نیز مبتلاست و در جامعه پذیرفته نشود به طوری که مراکز میان‌مدت نیز آنها را پذیرش نمی‌کنند.

وی گفت: معتادین که در ماده 16 داریم نیز با این تعریف همخوانی ندارند و افرادی هستند که با شکایت خانواده توسط دستگاه قضا دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما