تازه های سایت

کد مطلب: 37837
24. خرداد 1398 - 14:38

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: تحقیر آمریکایی ها نشان دهنده عزت و اقتدار انقلاب اسلامی است و این تحقیر نشانه مقاومت مردم است.

وی اظهار داشت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند؛ گفتمان مقاومت جنگ طلبی و خشونت نیست و عده ای که با مقاومت مخالف اند یا معنی مقاومت را نمی دانند یا مرعوب و فریب خورده اند و وابسته به دشمن هستند این حرف ها را می زنند.

امام جمعه نهاوند افزود: مقاومت یعنی برنامه ریزی برای عبور از موانعی که دشمن برای ما به وجود آورده است و از اول انقلاب مردم ما در مقابل انواع توطئه ها مقاومت کردند و موفق بوده اند.

وی گفت: در همه عرصه ها و فتنه ها و جنگ تحمیلی اگر قرار بر مذاکره بود که انقلاب اسلامی نابود شده بود و امروز هم باید گفتمان مقاومت ادامه داشته باشد و این مقاومت بوده که کشور را از فتنه ها نجات داد نه مذاکره و سازش.

مغیثی با اشاره به سفر نخست وزیر ژاپن به ایران اظهار داشت: نخست وزیر ژاپن نامه ترامپ را برای رهبر انقلاب آورد که رهبری حتی نامه آنها را قبول نکرد و فرمودند که ترامپ را شایسته انتقال پیام نمی دانند که این نشانه عزت و اقتدار است و با این کار آمریکایی ها تحقیر شدند و این تحقیر نشانه مقاومت و ایستادگی است.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها مذاکره تحت فشار را به عنوان راهبرد انتخاب کرده اند، گفت: چند سال مذاکره کردیم و به برجام رسیدیم و دشمن خیلی راحت زیر همه این توافقات زد و نتیجه مذاکرات را هم همه دیدیم و مشاهده کردیم آنها به هیچ توافقی پایبند نیستند.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه آمریکا عامل بی ثباتی در منطقه است و همه جنگ هایی که در منطقه به وجود آمده در عراق و سوریه و یمن و افغانستان و همه منطقه عامل همه آنها آمریکا است.

وی در بخش دیگری از خطبه ها به موضوع کشف حجاب اشاره کرد و گفت: درخواست مردم از نیروی انتظامی و دستگاه های قضایی برخورد با عوامل بد حجابی است و مردم هم حمایت می کنند چون کشف حجاب طبق قانون جرم است.

انتهای پیام/

 

دیدگاه شما