تازه های سایت

کد مطلب: 37829
24. خرداد 1398 - 13:39
امام‌جمعه نهاوند گفت: مقاومت به‌عنوان راه مقابله با تهدیدات دشمنان از مهم‌ترین اصول انقلاب اسلامی است و بر اساس همین منطق امروز مقاومت در منطقه موفق بوده و دشمنان را ناامید کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی امام‌جمعه نهاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: دشمنان با تمام توان درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی هستند و با تحریم و تهدید و جنگ اقتصادی و روانی می‌خواهند مقاومت مردم را از بین ببرند.

مغیثی گفت: همان‌طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند مقاومت هزینه دارد اما هزینه تسلیم در برابر دشمن از مقاومت بیشتر است.

مغیثی افزود: امام راحل نیز همیشه مبارزه با استکبار جهانی را به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مسائل انقلاب اسلامی می‌دانستند و بعد از ایشان نیز رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان اعلام کردند که مقاومت تنها رده مقابله با استکبار جهانی است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی روز گذشته در حرم امام خمینی (ره) نیز به موضوع مقاومت در برابر استکبار به‌عنوان یکی از اصول اساسی امام راحل و انقلاب اسلامی اشاره کردند.

امام‌جمعه نهاوند بیان داشت: هر جا در مقابل دشمن مقاومت و ایستادگی کردیم موفق بوده‌ایم و در منطقه نیز با همین مقاومت موفق شدیم دشمن تکفیری را شکست دهیم.

امام‌جمعه نهاوند افزود: مقاومت باعث عقب‌نشینی دشمن می‌شود و در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب نیز این موضوع را به‌خوبی مشاهده کرده‌ایم.

وی گفت: مقاومت و شکست گروه‌های تکفیری در منطقه یکی از نمونه‌های بارز شکست دشمن با ایستادگی و مقاومت است.

وی بیان داشت: امروز جبهه مقاومت در منطقه بسیار بااقتداراست و دشمنان این را قبول نمی‌کنند ولی باید این واقعیت را قبول کنند و بپذیرند که مقاومت در منطقه در نقطه مقابل قدرت استکباری آمریکا است.

وی اظهار داشت: آمریکایی‌ها با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان و با حمایت از گروهک‌های تکفیری درصدد نابودی مقاومت در منطقه بودند و گروهک‌های تکفیری را به جان اسلام انداختند ولی با مقاومت و ایستادگی محور مقاومت دشمنان ناامید شدند.

امام‌جمعه نهاوند ادامه داد: باوجود همه این دشمنی‌ها ولی به برکت مجاهدت‌های رزمندگان محور مقاومت، دشمنان شکست خوردند و این نشان داد که دشمنان فقط با ایستادگی حاضر به عقب‌نشینی هستند.

وی در پایان گفت: مقاومت و ایستادگی در برابر تهدیدات و باج‌خواهی دشمنان باعث عقب‌نشینی آن‌ها می‌شود چون اگر در مقابل دشمن یک‌قدم عقب‌نشینی کنیم دشمن چند قدم جلو می‌آید بنابراین تنها راه ایستادگی در مقابل دشمنان مقاومت و پایداری است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما