تازه های سایت

کد مطلب: 37822
24. خرداد 1398 - 13:20
نخست وزیر ژاپن در مورد دیدار خود با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: این دیدار فرصتی برای شنیدن باورهای ایشان درمورد صلح بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو به نقل از کیودو، «شینزو آبه» نخست وزیر ژاپن پس از دیدار با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، به خبرنگار همراهش گفت: توانستم رهبر عالیقدر ایران را چهره به چهره ببینم و باورهای ایشان درمورد صلح را بشنوم. آنها (باورهای ایشان) قدم اصلی و روبه جلو برای تضمین صلح و ثبات در این منطقه است.

بیشتر بخوانید:

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز (پنج‌شنبه) در دیدار با آقای آبه شینزو نخست وزیر ژاپن و هیأت همراه تأکید کردند: جمهوری اسلامی ایران هیچ اعتمادی به آمریکا ندارد و تجربه تلخ مذاکرات قبلی با آمریکا در چارچوب برجام را به هیچ وجه تکرار نخواهد کرد زیرا هیچ ملت آزاده و عاقلی مذاکره تحت فشار را نمی‌پذیرد.

در ابتدای این دیدار نخست وزیر ژاپن خطاب به مقام معظم رهبری گفت: من قصد دارم پیام رئیس جمهور آمریکا را به جنابعالی برسانم.

رهبر انقلاب اسلامی خطاب به نخست وزیر ژاپن گفتند: ما در حسن نیت و جدی بودن شما تردیدی نداریم اما در خصوص آنچه از رئیس جمهور آمریکا نقل کردید، من شخص ترامپ را شایسته مبادله هیچ پیامی نمی‌دانم و هیچ پاسخی هم به او ندارم و نخواهم داد.

منبع: مهر

دیدگاه شما