تازه های سایت

کد مطلب: 37804
22. خرداد 1398 - 9:33
به منظور جذب اعتبار برای ادامه روند توسعه دانشگاه ملی نهاوند نماینده مردم نهاوند در مجلس و رئیس این دانشگاه با معاون سازمان برنامه و بودجه کشور دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری گرو به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده نهاوند با پیگیری وهماهنگی بهرام نیا و با حضور مرادی مخلص رئیس دانشگاه دولتی و معاون اداری مالی دانشگاه به منظور پیگیری جذب و ارتقاء وضعیت بودجه این دانشگاه، جلسه ای در سازمان برنامه و بودجه کشور به میزبانی گرایی نژاد رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه،  معاونین و کارشناسان آن حوزه برگزار شد

در این جلسه بهرام نیا با اشاره به ظرفیت های دانشگاه نهاوند و تاثیر گذاری آن در توسعه شهرستان، خواستار ترمیم و تقویت بودجه های جاری این مرکز علمی و آموزشی شد.

در مرادی مخلص ضمن اشاره به توانمندی ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه عمرانی، آموزشی و پژوهشی در دانشگاه نهاوند، اجرای کامل اهداف و اجرای فاز تکمیلی اقدامات توسعه ای را مستلزم تامین اعتبارات و تقویت نیروی انسانی دانشگاه عنوان کرد.

با رایزنی و مذاکرات صورت گرفته گرایی نژاد رئیس امور آموزش عالی سازمان برنامه و بودجه، ضمن تایید روند رو به رشد اقدامات توسعه ای دانشگاه نهاوند در خصوص ترمیم و ابلاغ اعتبارات مورد نیاز در این زمینه قول مساعدت و همکاری ویژه دادند.

با تلاش و پیگیری نماینده نهاوند و مجموعه مدیریت دانشگاه و مدیران اجرایی شهرستان بحمدالله دانشگاه نهاوند در طی سه سال گذشته شاهد جهش و رشد قابل ملاحظه ای در حوزه های مختلف از جمله احداث ساختمان مرکزی دانشگاه، جذب اعتبارات ویژه، اجرای طرح های زیست محیطی، رشد جذب دانشجو، جذب هیات علمی جدید، توسعه رشته ای و... بوده که با توان و انگیزه مدیریتی موجود در این دانشگاه  ان شاالله شاهد استمرار این موفقیت ها خواهیم بود.

دیدگاه شما