تازه های سایت

کد مطلب: 3779
8. آبان 1391 - 8:01
برای حضور در استقلال
عماد رضا سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود

سایت گرو به نقل ازخبرگزاری فارس: باشگاه استقلال با وجود پر بودن سهمیه لیگ برتری می‌تواند عمادرضا را جذب کند.

خبرگزاری فارس:<br />
عماد رضا سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس، توافق باشگاه استقلال با عمادرضا که فصل گذشته در سپاهان بازی می کرد و به دلیل بی انضباطی همکاری خود را با این باشگاه قطع کرد سبب شد خبرهایی مبنی بر اینکه وی باید از باشگاه سپاهان رضایتنامه بگیرد و یا اینکه به دلیل پر بودن لیست لیگ برتری استقلال،‌ نمی تواند آبی پوش شود، مطرح شود. عمادرضا چون فصل گذشته در سپاهان بازی می کرده و هنوز از این باشگاه رضایتنامه نگرفته سهمیه لیگ برتری محسوب می شود.

در این زمینه یکی از مسئولان سازمان لیگ در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس عنوان کرد: هر تیمی در نیم فصل می تواند 7 بازیکن به خدمت بگیرد و این ربطی به پر بودن سهمیه لیگ برتری ندارد. حتی اگر تیمی در نقل و انتقالات 7 بازیکن لیگ برتری خود را گرفته باشد در نیم فصل می تواند 7 بازیکن دیگر حتی لیگ برتری به خدمت بگیرد. جذب بازیکن مشروط به این است که لیست 27 نفره تیم پر نشده باشد.

وی افزود: اگر لیست تیمی پر باشد باید یک بازیکن از لیست خود خارج و بازیکن جدید را اضافه کند. باشگاه استقلال هم بر همین اساس اگر لیست ۲۷ نفره خود را پر نکرده باشد در نیم فصل می تواند عمادرضا را جذب کند.

این مقام مسئول ادامه داد: اینکه باشگاه سپاهان و عمادرضا برای قطع همکاری با هم در فصل گذشته چه توافقاتی انجام داده اند به ما مربوط نمی شود و نمی توانیم در این زمینه ورود کنیم.

به گزارش فارس، تیم استقلال در نقل و انتقالات از 7 سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرد. توزی، جانواریو، امیرحسین صادقی، سیاوش اکبرپور، امین منوچهری، هاشم بیک زاده و میثم بائو بازیکنانی بودند که پیش از فصل جاری به استقلال آمدند.

دیدگاه شما