تازه های سایت

کد مطلب: 37746
16. خرداد 1398 - 0:56
نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات امسال با توسعه شهرستان دو بحث متفاوت است لذا همه باید برای توسعه و آبادانی نهاوند کمک کنند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حسن بهرام نیا با اشاره به اقدامات صورت گرفته عمرانی در شهرستان نهاوند گفت: خوشبختانه با همراهی و همیاری مسئولین و مردم توانسیتم پروژه های خوبی در راستای توسعه و پیشرفت شهرستان تعریف کنیم که جای تشکر از مردم و مسئولین ذیربط دارد.

بهرام نیا افزود: تداوم فعالیت این پروژه ها که با زحمات فراوان و علی رغم نبود منابع مجوز گرفته، نیازمند مشارکت همه جانبه مردم است.

وی با اشاره به پروژه سد گرین، راه نهاوند-گیان، احداث ایستگاه دوم قطار نهاوند(در شهرک شهید حیدری)،پروژه فاضلاب شهری،سردخانه دولتی،معدن طلا و غیره که چندی پیش با حضور مسئولین ارشد کلنگ زنی و یا در انتظار کلنگ زنی هستند، گفت: متاسفانه در حال حاضر با توجه به عدم مشارکت برخی از اهالی شاهد این هستیم که برنامه ها برابر زمان بندی پیش نرفته اند.

نماینده مردم نهاوند بیان کرد: با اشاره به پروژه فاضلاب شهری نهاوند، گفت:خوشبختانه سال گذشته انقلابی در حوزه فاضلاب شهری نهاوند با اعتبار ۱۳ میلیارد صورت گرفت که امیدواریم این مهم تدوام داشته باشد.

وی همچنین با بیان اینکه ۹ میلیارد تومان اعتبار نیز برای فعالیت این پروژه در سال جاری در نظر گرفته شده است، گفت: در این بین در معابر کنده کاری صورت گرفته و خواهد گرفت لذا ضمن قدردانی از صبر و حوصله مردم از شهردار محترم هم که فعال هستند می خواهیم در بحث آسفالت و لکه گیری معابر با سرعت بیشتری عمل کنند تا رضایت عمومی بیشتر جلب شود.

بهرام نیا از همه مسئولین شهرستان، روحانیون و معتمدین خواست تا در راستای رفع معارضین و همچنین به نتیجه رساندن این پروژه ها که لازمه توسعه همه جانبه شهرستان هستندکمک و همراهی کنند.

وی گفت: با کمک شما و علی رغم کمبود منابع با مشقت و سختی برای شهرستان برخی پروژه ها را تامین اعتبار می کنیم و می آوریم اما بعضا برخی رسانه های مکتوب که عنوان” ماهنامه” داشته و همیشه در نزدیک انتخابات “هفته نامه” می شوند به جای کمک کردن به توسعه شهر، سیاه نمایی می کنند و مانع می شوند،این ها مربوط به این شهرستان هستند و گوشت و پوست و استخوانشان و وجودشان را مدیون این شهر هستند، لذا باید برای توسعه شهرستان قدم بردارند.

وی در پایان با بیان اینکه عده ای به دنبال سیاه نمایی هستند، خاطرنشان کرد: انتخابات با توسعه شهرستان دو بحث متفاوت است لذا همه باید برای توسعه و آبادانی نهاوند کمک کنند درنهایت ضمن تقدیر از اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، امیدواریم این افراد که خیلی همم اندک هستند، خود را اصلاح کرده و همسو با مردم در جهت توسعه شهرستان قدم بردارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما