تازه های سایت

کد مطلب: 37737
15. خرداد 1398 - 2:30
نماینده مردم نهاوند در مجلس بابیان اینکه روشنایی محور گردشگری «نهاوند-دهبوره» تأمین می‌شود، گفت: این پروژه تا ۱۰ روز آینده اجرایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی بعد از ظهر سه شنبه با حضور مدیران ادارات برق، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و منابع آب شهرستان مشکلات کشاورزان حاشیه محور روستایی نهاوند-دهبوره را بررسی کرد.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به سیل اخیر در شهرستان نهاوند متأسفانه به تعدادی از پل‌ها و جاده‌های دسترسی مزارع کشاورزی و باغات آسیب جدی وارد شده است، گفت: در همین راستا با توجه به لزوم بررسی ویژه و میدانی با حضور ادارات متولی از برخی از این پل‌ها منجمله پل راج که در حاشیه محور روستایی نهاوند-دهبوره واقع شده است بازدید شد.

وی با بیان اینکه این پل راه دسترسی بیش از صدها کشاورز با مساحت باغ هزاران هکتاری است، گفت: خوشبختانه در این بازدید مقرر شد جهاد کشاورزی با توجه به تعهدات خود پایه‌های پل که بر اثر سیلاب سست شده و امکان ریزش سازه پل وجود دارد را تقویت و بازسازی کند.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم عرض بودن پل و همچنین وجود نقطه حادثه خیز به واسطه قدمت این محور، گفت: اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای شهرستان نهاوند نیز با تهیه ۳ عدد باکس نسبت به تعریض معبر پل اقدام خواهد کرد تا شاهد به صفر رسیدن تصادفات در این محور باشیم.

وی با تاکید بر لزوم روشنایی محور نهاوند-دهبوره با توجه به جنبه‌های استفاده توریستی، گردشگری و ورزشی، گفت: اداره برق متعهد شد تا از ابتدای جاده ورودی تا پل راج (مرغداری) را طی ۱۰ روز آینده دارای روشن کند و روشنایی مابقی مسیر را نیز در دستور کار خود قرار دهد.

بهرام نیا در بازدید از پل تاریخی زرامین (پل لاغه) که به دوران قاچار باز می‌گردد نیز گفت: حفظ و نگهداری ابنیه تاریخی وظیفه عمومی است و مردم و کشاورزان باید در این راستا با رعایت بستر رودخانه و حریم پل نسبت به نگهداری اقدام کنند./مهر

دیدگاه شما