تازه های سایت

کد مطلب: 37736
15. خرداد 1398 - 2:28
رئیس پلیس راه نهاوند از کشته و مجروح شدن ۶ نفر در تصادفات 24 ساعت گذشته این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، سرگرد روح الله گمار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند ۴ فقره تصادف جرحی رخ داده که ۲ تن از هموطنانمان در این تصادفات جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: نخستین حادثه در جاده فرعی فارسبان- فیروزان تقاطع روستای زرین باغ بین خودرو پراید و تراکتور رخ داد و ۳ نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راه نهاوند با اشاره به اینکه در این حادثه ۲ کودک و یک مرد دچار سانحه شدند، گفت: تا کنون یکی از کودکان به علت شد جراحات وارده فوت کرده و متاسفانه حال کودک دیگر نیز وخیم گزارش شده است.

وی گفت: در تصادف صبح امروز وانت بار با موتور سیکلت نیز متاسفانه راننده موتور سیکلت که اهل روستای گیل آباد بود به علت شدت جراحات بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راه نهاوند با اشاره به وقوع سومین تصادف در جاده نهاوند-کرمانشاه تقاطع روستای کفراش بین خودرو وانت بار و موتور سیکلت، گفت: حال راننده موتور سیکلت وخیم گزارش شده است.

سرگرد گمار از وقوع چهارمین تصادف دقایقی قبل در جاده نهاوند- فیروزان تقاطع روستای دهفول بین خودرو سمند و موتور سیکلت خبر داد و گفت: متاسفانه در این حادثه نیز حال راننده موتور سیکلت وخیم گزارش شده است.

وی گفت: رانندگان با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و همچنین تردد کشاورزان با موتور سیکلت در محورهای روستایی شهرستان ضمن رعایت فاصله طولی و همچنی توجه به جلو از سبقت های حادثه ساز نیز پرهیز کنند.

رئیس پلیس راه نهاوند از کشاورزان و راکبان موتور سیکلت خواست با همراه داشتن تجهیزات ایمنی همچون کلاه ایمنی از بروز حوادث جبران ناپذیر پیشگیری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما