تازه های سایت

کد مطلب: 37733
14. خرداد 1398 - 2:25
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امام مرکز ثقل مبارزه با استکبار را مبارزه با امریکا می دانستند چون آمریکا را شیطان بزرگ می دانستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان در مراسم سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) در شهر گیان نهاوند گفت: امام راحل شخصیتی کامل، جامع و دارای ابعاد مختلف رفتاری و شخصیتی است.

وی اظهار داشت: سخنرانی های گهربار ایشان همواره همراه با معنویت است و تالیفات ایشان نیز سرشار از اندیشه های عرفانی و اخلاقی است.

شعبانی افزود: باید تالیفات امام راحل که از آنها غفلت شده است و بسیار انسان ساز است در بین نسل جوان ترویج داده شود و باید از دروس اخلاقی و عرفانی ایشان بهره ببریم.

وی بیان داشت: در مکتب عرفانی امام تمام هستی تحت حاکمیت خداوند است و به همین دلیل ایشان از ابرقدرت ها نمی ترسیدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: ترس، ذره ای در وجود امام راه نداشت و در مراحل مختلف پیروزی انقلاب نیز ایشان به این‌ مورد اشاره داشتند.

وی افزود: تکلیف مداری و انجام وظیفه از دیگر ویژگی های امام راحل بود و همیشه ایشان‌ کار را برای رضای خدا انجام می دادند.

شعبانی گفت: اندیشه های سیاسی و علم و عرفان امام از جمله ویژگی های اخلاقی ایشان است که با تکیه بر همین ویژگی ها ایشان انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: امروز ما‌ مکلف هستیم پشتیبان ولایت فقیه باشیم چون امام راحل فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد.

شعبانی گفت: تفکر سیاسی امام مقابله با استکبار جهانی بود و همیشه بر این موضوع  تاکید داشتند.

وی بیان داشت: امام مرکز ثقل مبارزه با استکبار را مبارزه با امریکا می دانستند چون آمریکا را شیطان بزرگ می دانستند.

امام جمعه همدان افزود: رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند مبارزه با استکبار ادامه خواهد داشت چون آمریکایی ها مصداق بارز استکبار جهانی هستند و مشکلات مسلمانان از جانب آمریکا است.

شعبانی گفت: آمریکا دنبال مذاکره نیست و دنبال تسلیم کردن انقلاب اسلامی است و همانطور که رهبر انقلاب نیز فرمودند جنگ نخواهد شد چون دشمن از توان کشورمان خبر دارد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما