تازه های سایت

کد مطلب: 37680
9. خرداد 1398 - 8:42
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با توجه به پیروزی های اخیر محور مقاومت در منطقه، حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس جلوه ای از وحدت و همبستگی ملت های مسلمان برای دفاع از آرمان فلسطین خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: امسال با توجه به شرایط خاص منطقه و جریانی که از سوی استکبار جهانی و رژیم های مرتجع منطقه به راه افتاده است و سعی در ضعیف کردن محو مقاومت دارد و همچنین موضوع موسوم به معامله قرن حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی اظهار داشت: این جریان توسط مثلث شوم غربی، عبری و عربی که برخی از کشورهای منطقه نیز در آن دخیل هستند هدایت و پشتیبانی میشود و هدف آنها تامین امنیت صهیونیستها و ایجاد تفرقه در بین مسلمانان است.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با توجه به دستاوردهای جبهه مقاومت در کشورهای عراق و سوریه و یمن حضور در راهپیمایی امسال میتواند جلوه ای از وحدت و هماهنگی بین‌ ملتهای مسلمان در دفاع از آرمان فلسطین باشد.

وی بیان کرد: حضور گسترده در راهپیمایی امسال در راستای مبارزه با رژیم کودک کش و جعلی صهیونیستی باعث تقویت جبهه مقاومت و گروه های حامی مردم مظلوم فلسطین می شود.

مرادی افزود: با توجه به اینکه استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا با برنامه ریزی و طرح موضوعاتی مانند معامله قرن درصدد هستند تا موضوع فلسطین را به عنوان اصلی ترین موضوع جهان اسلام کمرنگ کنند؛ بنابراین اهمیت راهپیمایی امسال دوچندان می شود.

وی با اشاره به دستاوردهای برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس بیان داشت: روز جهانی قدس که با دوراندیشی و تدبیر امام راحل نامگذاری شده است باعث میشود مسئله قدس هرگز به فراموشی سپرده نشود و در این روز حضور مردم در راستای احقاق حقوق ملت فلسطین و در صدر قرار گرفتن موضوع فلسطین اهمیت پیدا کند.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: دستاورد بعدی برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس تضعیف موقعیت نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی است که پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و قدرتمند شدن این جبهه نمونه ای از این دستاوردها است.

وی افزود: با توجه به‌جنایات صهیونیستها و  به خاک و خون کشیدن زنان و بچه های بی دفاع فلسطینی و سکوت مجامع مدعی حقوق بشر امروز وظیفه هر مسلمانی کمک به مردم ستمدیده فلسطین است و مردم ایران اسلامی نیز همواره آماده کمک به مردم سرزمین فلسطین هستند.

مرادی اظهار داشت: دشمنان می خواهند با اقداماتی مانند انتقال سفارت و معامله قرن مسئله قبله اول مسلمانان را در اذهان خاموش کنند ولی همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند فلسطین قطعا آزاد خواهد شد و به آغوش مسلمانان باز می گردد.

وی در پایان با دعوت از مردم نهاوند برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: مردم مومن و روزه دار نهاوند همواره در مناسبتهای ملی و مذهبی حضور پرشوری داشتند و در راهپیمایی اقتدار آفرین روز جمعه نیز با وحدت بار دیگر نشان می دهند که یاور مظلومان هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما