تازه های سایت

کد مطلب: 37600
1. خرداد 1398 - 18:09
رئیس اداره محیط زیست نهاوند گفت: چهار نفر از مخلان محیط زیست به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه به مراجع قضایی معرفی و برای دو نفر آنها جریمه صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو،عباس نجاری با اعلام این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای قوانین حفاظت از محیط زیست و به منظور جلوگیری از ادامه فعالیت‌های تخریبی و آلوده‌کننده محیط زیست، دو نفر از اشخاص حقیقی و حقوقی که فعالیت‌های آنها منجر به تهدید محیط زیست شده بود به دادگاه معرفی و برای دو نفر دیگر جریمه نقدی صادر شد.

وی افزود: دهیار یکی از روستاهای بخش گیان این شهرستان به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پسماندها به مرجع قضایی معرفی شد که فعلا علیه ایشان کیفرخواست صادر شده است.

رئیس اداره محیط زیست نهاوند افزود: راننده یک دستگاه کامیون به علت تخلیه فاضلاب در مناطق غیر مجاز اقدام به آلودگی محیط زیست کرده بود به مرجع قضایی دادسرا معرفی شد که این پرونده تحت رسیدگی قرار دارد.

وی از صدور احکام قضایی برای دو نفر دیگر از متخلفان محیط زیست که قبلا به دادگاه معرفی شده بودند خبر داد.

نجاری افزود: یک شکارچی که سال گذشته به دلیل صید و نگهداری غیر قانونی 6 قطعه کبک به مرجع قضایی معرفی شده بود، پس از بررسی پرونده از سوی دادگاه به پرداخت یک‌میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد که حکم صادره به وی ابلاغ شد.

وی افزود: علاوه بر این شخص دیگری که باعث ضرر و زیان به یک قلاده گرگ شده بود پس از معرفی به دادگاه محکوم به پرداخت 4 میلیون تومان جریمه نقدی شد.

رئیس اداره محیط زیست نهاوند از ارائه سه اخطاریه زیست محیطی خبر داد و گفت: در زمینه اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تخریب محیط زیست سه اخطاریه در راستای عدم‌ مدیریت پسماند کودهای حیوانی به سه نفر داده شد و مقرر شد این کودها به مکان‌های مناسب انتقال داده شوند./فارس

انتهای پیام/

دیدگاه شما