تازه های سایت

کد مطلب: 37522
23. ارديبهشت 1398 - 13:50
امام‌جمعه نهاوند گفت: کسانی که القا کننده وقوع جنگ هستند اعتقادی به مبانی انقلاب اسلامی ندارند و پیاده‌نظام دشمن هستند.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباسعلی مغیثی در گفت‌وگو با خبرنگارما گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها به‌عنوان شیطان بزرگ و دشمن شماره یک ملت ایران از هر توطئه‌ای استفاده کرده تا به مردم ضربه بزنند ولی همیشه شکست‌خورده‌اند.

وی اظهار داشت: دشمن که می‌داند در همه عرصه‌های سیاسی و نظامی کم آورده است به تهدید روی آورده درحالی‌که آن‌ها از قدرت دفاعی ایران باخبر هستند و اقدامات اخیر و حرف‌هایی که می‌زنند بیشتر جنبه روانی دارد.

امام‌جمعه نهاوند افزود: اقدامات آن‌ها در حد جنگ روانی و به خاطر مشکلات داخلی آن‌ها است و ما نباید مرعوب این تهدیدها شویم و یقیناً آن‌ها راه به‌جایی نمی‌برند ولی ما باید از اهداف آن‌ها باخبر باشیم ولی حرف‌های دشمنان را تکرار نکنیم.

وی با اشاره به عده‌ای که در داخل حرف آمریکایی‌ها را تکرار می‌کنند، گفت: این افراد از صدر اسلام نیز وجود داشت و همواره یکی از اهرم‌های کار دشمن نفاق داخلی است و در زمان جنگ و بعدازآن و در زمان حال نیز وجود دارد.

مغیثی گفت: عده‌ای می‌خواهند مردم را بترسانند و القا می‌کنند که می‌خواهند جنگ بشود درحالی‌که این‌ها کسانی هستند که اعتقادی به مبانی اسلامی و انقلاب ندارند و منافعی دارند که این حرف‌ها را می‌زنند.

وی ادامه داد: این‌ها به‌عنوان پیاده‌نظام دشمن و زمینه‌ساز تحرکات دشمن عمل می‌کنند.

امام‌جمعه نهاوند اظهار داشت: کسانی که القاکننده جنگ‌اند جزء جبهه نفاق هستند چون اصل نقش منافق هم همین است که به ضرر مردم و به نفع دشمنان انقلاب کار کنند.

وی گفت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن ما بودند و کسانی که می‌خواهند با آمریکا سازش کند باید دست از دینشان بکشند چون ذلت و خواری بافرهنگ اسلامی و انقلابی ما جور درنمی‌آید.

مغیثی بابیان اینکه از تهدید و تحریم دشمن نباید ترسید، افزود: همان‌طور که امام راحل و رهبر معظم انقلاب نیز بارها اشاره کردند؛ مذاکره و ارتباط و اعتماد با آمریکا سودی برای مردم ما ندارد چون هر ملتی به آمریکا اعتماد کرد ضربه خورد.

وی بابیان اینکه آمریکایی‌ها دشمن اصلی ملت ایران هستند، گفت: بعد از برجام همه دنیا فهمیدند که آمریکا غیرقابل‌اعتماد و عهدشکن است و رهبر انقلاب نیز بارها به این موضوع اشاره و تأکید داشتند که نباید به دشمنی مثل آمریکا اعتماد کرد.

امام‌جمعه نهاوند در پایان گفت: آمریکا 40 سال است به هر دری زده و هیچ غلطی نکرده و از این به بعد هم هیچ کاری نمی‌تواند بکند و نباید از تهدیدات آن‌ها ترسید که البته مردم نیز از تهدیدات آن‌ها نمی‌ترسند و کسانی می‌ترسند که در غرب منافعی دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما