تازه های سایت

کد مطلب: 37479
18. ارديبهشت 1398 - 8:35
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان 30 تن شکر با نرخ تعادلی بازار بین قنادان نهاوند توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، بیژن ترابیان اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن ماه رمضان و افزایش تقاضا برای بامیه و زولبیا، شکر با نرخ تعادلی بین قنادان نهاوند توزیع شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر نرخ زولبیا و بامیه 2 هزار تومان زیر نرخ استان است اضافه کرد: در حال حاضر نرخ اعلام شده هر کیلو بامیه و زولبیا در استان 17 هزار تومان است که ما این رقم را در نهاوند 2 هزار تومان پایین‌تر از آن اعلام کرده‌ایم.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند از توزیع برنج تایلندی خبر داد و گفت: به منظور حمایت از مصرف‌کنندگان قبل از ماه مبارک رمضان 72 تن برنج با نرخ 4 هزار و 800 تومان توزیع شد که در تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت تاثیرگذار بود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از 40 تن قند نیز از طریق فروشگاه‌های بزرگ مصرف با قیمت هر پنج کیلو 28 هزار تومان توزیع شده که مردم می‌توانند قند مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه‌های کوروش، مصرف فرهنگیان و دیگر عوامل توزیع در سطح شهر تامین کنند.

ترابیان در پایان از عرضه گوشت مرغ با نرخ دولتی خبر داد و گفت: گوشت مرغ در حال حاضر با نرخ 10 هزار و 500 تومان توزیع می‌شود و این آمادگی را داریم این نرخ با عرضه مناسب کنترل شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما