تازه های سایت

کد مطلب: 37471
17. ارديبهشت 1398 - 8:29
رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند گفت: طرح ضیافت الهی به مناسبت ماه رمضان در جوار امامزادگان شاهزاده محمد و علی (ع)، مهدی (ع)، جعفر (ع)، فضل (ع) برزول و ابراهیم (ع) روستای دره ابراهیم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام فیض اله اسدپور اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه رمضان طرح ضیافت الهی در جوار بقاع متبرکه شهرستان نهاوند برگزار می‌شود که این طرح در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، استفاده از فضای معنوی ماه رمضان و تقویت باورهای اعتقادی در جامعه اجرا می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه نهاوند ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای انس با قرآن را از اهداف این طرح بیان کرد و گفت: طرح ضیافت الهی با غبارروبی و عطرافشانی امامزادگان آغاز و با برگزاری محافل انس با قرآن کریم و ایجاد خیمه‌های معرفت و دیگر برنامه‌های مذهبی و فرهنگی ادامه می‌یابد.

حجت الاسلام اسدپور برپایی خیمه‌های معرفت، برپایی نماز جماعت، آموزش قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم با حضور قاریان ممتاز کشوری را از برنامه‌های طرح ضیافت الهی دانست.

وی گفت: ۳ بقعه امام‌زاده مهدی، شاهزاده محمد و امام‌زاده ابراهیم (ع) به‌صورت روزانه هر روز عصر مراسم جز خوانی قرآن کریم را ابتدای ماه مبارک رمضان خواهند داشت.

وی همچنین عنوان داشت: در راستای طرح ضیافت الهی کلاس تفسیر قرآن کریم و درس اخلاق با حضور مبلغ اعزامی هر روز ساعت ۱۷ و مراسم جز خوانی قرآن کریم هر روز ساعت ۱۸ تا ۱۹ در آستان مقدس شاهزاده محمد (ع) شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان نهاوند اظهار داشت: آستان مقدس شاهزاده محمد و علی (ع) برای لیالی قدر برنامه ویژه ای دارد.

وی با اشاره به سایر برنامه اظهار داشت: برقراری خیمه‌های معرفت و پاسخگویی به مسائل شرعی و تهیه جزوات احکام از جمله برنامه‌های آستان مقدس امامزاده محمد (ع) نهاوند در راستای اجرای این طرح است.

حجت‌الاسلام اسدپور افزود: امسال در ماه رمضان ۸ روحانی مبلغ در بقاع متبرکه شهرستان نهاوند به فعالیت تبلیغی و فرهنگی خواهند پرداخت که از این تعداد ۵ نفر از مبلغان غیر بومی و اعزامی از مرکز اعزام مبلغ سازمان اوقاف مستقر در قم بوده و ۳ مبلغ نیز از مبلغین بومی شهرستان نهاوند هستند.

دیدگاه شما