تازه های سایت

کد مطلب: 37449
14. ارديبهشت 1398 - 7:45
فرماندار نهاوند گفت: با تامین آب مورد نیاز برای آبیاری درختان منطقه گردشگری بام نهاوند، در تابستان سال جاری این درختان دیگر تشنه آب نخواهند بود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، مراد ناصری در گفتگو با خبرنگاران گفت: ساماندهی تپه ابوذر یکی از مطالبات عمومی شهروندان نهاوند است که در صورت اجرای طرح گردشگری مناسب می تواند باعث بالا بردن نشاط اجتماعی و همچنین توسعه شهری گردد.

ناصری با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر نهاوند از سال گذشته اقدامات مهمی برای ساماندهی بام نهاوند شروع کرده اند، گفت: ایجاد زیرساخت‌های گردشگری از قبیل احداث راه ورود و خروج مناسب، احداث پارکینگ، احداث آبشار و آب‌نما، احداث آلاچیق و غیره از جمله برنامه‌هایی است که برای ایجاد رونق و توسعه در این مکان اجرا می‌شوند.

وی افزود: در چند سال گذشته آبیاری درختان بام نهاوند مشکل داشت و حتی بعلت بی آبی تعدادی از آنها خشک و بعد هم قطع شدن گفت: اهالی روستای مرادآباد چند سال است که شاکی هستند و اجازه انتقال آب برای آبیاری درختان بام نهاوند را نمی‌دهند و پیش از این هم با خرید آب این آبیاری انجام می‌شده که کافی نبوده و سبب خشک شدن برخی درختان این منطقه شده است.

فرماندار نهاوند، بیان کرد: با پیگیری و اقدامات موثری که انجام شده است، مشکل تامین آب منطقه بام نهاوند در تابستان سال جاری حل می شود تا درختان این منطقه دیگر تشنگی و بی آبی چند سال گذشته را تجربه نکنند و شاهد نابودی انها نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما