تازه های سایت

کد مطلب: 37442
13. ارديبهشت 1398 - 13:32
رئیس مجمع خیران قرآنی نهاوند:
۸۰ خانه قرآن در شهرستان نهاوند فعال هستند
رئیس مجمع خیران قرآنی نهاوند گفت: مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند به ۸۰ خانه قرآن نهاوند کتاب قرآن اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، حاج صفی خرم آبادی در جمع خبرنگاران نهاوند اظهار داشت: مجمع خیران قرآنی شهرستان ۲سال پیش با ۸عضو و چندین کار گروه با تلاش خیران قرآنی شهرستان نهاوند شروع به فعالیت کرد و تا الان چندین محفل انس با قرآن را با حضور قاریان ملی و بین المللی برگزار کرده است.

وی گفت: روز شنبه هفته جاری بزرگترین محفل انس با قرآن شهرستان در مسجد مهدیه نهاوند با حضور قاری برجسته جهان اسلام استاد حاج احمد ابوالقاسمی و دو قاری استانی آقایان پیام بحیرایی و حسین کولیوند بین نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

وی افزود: مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند از عموم مردم نهاوند بخصوص نوجوانان و نونهالان دعوت کرده تا در این محفل انس با قرآن که در آستانه ورود به ماه مبارک رمضان است به همراه خانواده‌های خود شرکت کنند.

حاج ضرعام سوری عضو و مسئول پشتیبانی مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند هم گفت: این مجمع با کمک افراد خیر اداره می‌شود و در یک اقدام پسندیده ۴۰۰جلد قرآن را تحویل ۸۰ خانه قرآنی داده است.

وی افزود: یکی از وظایف این مجمع کمک به قرآن آموزان و افراد با استعداد کم در آمد در سطح شهرستان و روستا‌ها است.

مشاور اقتصادی فرماندار اظهارداشت: مجمع خیران قرآنی شهرستان نهاوند در جریان سیل اخیر در استان‌های کشور مبلغ ۵۰۰میلیون ریال وجه نقدتوسط چند خیر به چندین روستا کمک کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما