تازه های سایت

کد مطلب: 37440
13. ارديبهشت 1398 - 13:27
نشست مشترک موسوی بهار رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با حسن بهرام نیا نماینده مردم شهرستان نهاوند در مجلس شورای اسلامی با موضوع تجهیز بیمارستان شهید قدوسی به MRI و افتتاح به موقع مرکز جامع سلامت شهر فیروزان از توابع شهرستان نهاوند برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بیمارستان شهید قدوسی باید مجهز به MRI شود، گفت: در تلاش هستیم که بیمارستان شهید قدوسی نهاوند را مجهز به یک دستگاه MRI کنیم که در آینده نزدیک این امر محقق خواهد شد.

بهرام نیا نماینده مردم نهاوند نیز گفت: با توجه به کمبود این دستگاه در شهرستان نهاوند در بخش دولتی،اکثر بیماران مورد نیاز این تشخیص به شهرستان های مجاور مراجعه میکنند که بعضا برای خیلی از آنان سخت و دشوار می باشد که اگر این تجهیز به موقع انجام شود بخشی از مشکلات مردم مرتفع خواهد شد.

وی در خصوص امکان استخدام کارکنان مورد نیاز بیمارستان شهید قدوسی مکاتبات لازم از طریق معاونت درمان انجام شود زیرا این بیمارستان در حال پیشرفت است و قطعا در آینده با کمبود نیرو مواجه خواهیم بود.

بهرام نیا با اشار به بررسی ساخت و تجهیز به موقع مرکز جامع سلامت شهر فیروزان گفت: این مرکز با توجه به شرایط فیزیکی ساخت و محیطی مناسب، خدمات بهداشتی و درمانی قابل توجهی را به مراجعین ارائه خواهد کرد.

در ادامه این نشست رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه خلاصه ای از عملکرد حوزه توسعه در خصوص ساخت و تجهیز پروژه های بهداشتی و درمانی شهرستان نهاوند ارئه کرد و گفت: با جدیت، همه تلاش خود را بکارگیری میکنیم که بیمارستان شهید قدوسی نهاوند به زودی مجهز به یک دستگاه ام آر ای شود تا مردم شریف شهرستان نهاوند از خدمات درمانی آن بهره مند شود.

وی در خصوص مرکز جامع سلامت شهر فیروزان از توابع شهرستان نهاوند نیز گفت: مرکز جامع سلامت شهر فیروزان نیز به زودی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید و درمانگاه سابق این شهر به آن مرکز منتقل خواهد شد و در خصوص محل زیست پزشکان و کادر درمانی نیز تدابیری اندیشیده شده است که در ماندگاری آنان در این شهر موثر خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما