تازه های سایت

کد مطلب: 3744
8. آبان 1391 - 6:18
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال
جنگ بالانشین‌ها در تهران/ تراکتورسازی به دنبال حفظ صدرنشینی

سایت گرو به نقل از فارس: در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال دو دیدار در تهران و تبریز برگزار می‌شود و تراکتورسازی در خانه به دنبال حفظ صدرنشینی است.

خبرگزاری فارس:<br />
جنگ بالانشین‌ها در تهران/ تراکتورسازی به دنبال حفظ صدرنشینی

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته چهاردهم لیگ برتر روز سه‌شنبه دو بازی در تهران و تبریز برگزار می‌شود که نتیجه این دو مسابقه تا حد زیادی سرنوشت تیم‌های بالای جدول را مشخص می‌کند.

* نفت تهران - سپاهان؛ تلاش برای باقی‌ماندن در کورس

نفت با 21 امتیاز و تفاضل گل بهتر یک پله بالاتر از سپاهان در رده چهارم ایستاده است. هر دو تیم هفته گذشته شکست خوردند. نفت 9 نفره بازی را به استقلال واگذار کرد و سپاهان در خانه در کمال ناباوری با 4 گل بازی را به تراکتورسازی واگذار کرد تا صدر جدول در اختیار تراکتورسازی قرار گیرد. دو تیم نمی‌خواهند موقعیت خوب‌شان را در جدول از دست بدهند و می‌دانند مساوی به ضرر هر دو و به نفع تیم‌های پایین‌تر است بنابراین برای سه امتیاز به میدان می‌آیند.

منصور ابراهیم‌زاده و کرانچار از تفکرات فوتبالی یکدیگر شناخت دارند. تیم برنده می‌تواند همچنان خود را در کورس قهرمانی نیم فصل و صدر جدول باقی نگه‌ دارد.

 

* تراکتورسازی - داماش؛ تراکتور به دنبال حفظ صدرنشینی

بازیکنان تراکتورسازی بعد از پیروزی خیره‌کننده برابر سپاهان در بهترین شرایط روحی و روانی قرار دارند. اگر چه استقلال در صورت برتری در دیدار امروز برابر گهر به صدر می‌رسد اما تراکتورسازی می‌خواهد همچنان صدرنشین لیگ باقی‌ بماند و به همین دلیل می‌خواهد برابر داماش گیلان به پیروزی برسد. داماش با حمید درخشان متحول نشده ولی هفته گذشته با یک پنالتی اولین بردش با درخشان را به دست آورد. بعید است داماش برای گرفتن سه امتیاز به تبریز برود و هدف این تیم در مصاف با تراکتورسازی اول شکست نخوردن است که اگر بتواند به هدفش برسد هم خود را از سقوط بیشتر در جدول نجات داده و هم به استقلال برای رسیدن به صدر کمک کرده است.

به گزارش فارس برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه 8/8/91:

گهر دورود - استقلال، ‌17:45، ورزشگاه آزادی تهران

سه‌شنبه 9/8/91:

نفت تهران - سپاهان، 15:30، ورزشگاه دستگردی تهران

تراکتورسازی - داماش، 15:30، یادگار امام تبریز

چهارشنبه 10/8/91:

فجرشهید سپاسی-سایپا، 15:30 دستغیب شیراز

ملوان- آلومینیوم هرمزگان، 15:30، تختی انزلی

ذوب آهن- راه‌آهن، 15:30، فولاد شهر اصفهان

صبای قم-فولاد خوزستان، 15:30، یادگار امام قم

نفت آبادان- مس کرمان ، 16:50، تختی آبادان

پرسپولیس- پیکان، 17:45، آزادی تهران

دیدگاه شما