تازه های سایت

کد مطلب: 37390
6. ارديبهشت 1398 - 15:24
امام جمعه نهاوند گفت: برای رونق تولید و ایجاد اشتغال باید از کالای ایرانی استفاده شود و فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل ترویج شود.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی در خطبه های این هفته نماز جمعه نهاوند گفت: باید وابستگی را از بین بریم چون اگر وابسته باشیم نمیتوانیم پیشرفت کنیم و این فرموده امام خمینی (ره) است که باید وابسته به خارج نباشیم.

وی افزود: به حمد الله علی رغم اینکه در قبل از انقلاب وابسته بودیم ولی به برکت پیروزی انقلاب اسلامی درخیلی از بخش ها به خودباوری رسیدیم و خودکفا شدیم.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید اظهار داشت: رونق تولید با برنامه ریزی و کار و تلاش و حمایت از کالای ایرانی محقق می شود و با برنامه ریزی و استفاده از کالای ایرانی می توانیم تولید را رونق ببخشیم.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی و صرفه جویی کردن و برخورد با پدیده قاچاق در کنار تلاش دستگاه های دولتی می تواند زمینه رونق تولید را ایجاد کند.

مغیثی گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند باید فرهنگ کار و تلاش ترویج شود و رسانه ها و صدا و سیما باید کار و تلاش را در بین نسل جوان ترویج کنند.

وی در بخش دیگی از خطبه ها اظهار داشت: رژیم آل سعود در سکوت مجامع مدعی حقوق بشر چندین نفر را به قتل رساند ولی رسانه ها و غربی ها که مدام از حقوق بشر دم می زنند به خاطر منافعشان حرفی نمی زنند و درمقابل جنایات آل سعود سکوت می کنند.

امام جمعه نهاوند در پایان سخنانش گفت: باید همچنان نسبت به کمک رسانی به سیل زدگان اقدام شود و مردم کمک های خود را به هلال احمر، سپاه و کمیته امداد تحویل دهند.

 

دیدگاه شما