تازه های سایت

کد مطلب: 37373
3. ارديبهشت 1398 - 9:58
شهردار نهاوند از افتتاح کارخانه آسفالت نهاوند با افزایش کیفیت تولید آسفالت خبر داد و گفت: کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند با تکنولوژی روز و با دستگاه‌های تمام اتوماتیک، کیفیت تولید آسفالت را افزایش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، محمد حسین پور اظهار کرد: برای راه اندازی کارخانه آسفالت نهاوند، یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات شهرداری هزینه شده است.

حسین پور با بیان اینکه این کارخانه آسفالت شهرداری نهاوند ظرفیت تولید ۸۰ تن آسفالت در ساعت را دارد، افزود:  استفاده از دستگاه‌های پخت با تکنولوژی روز و کاملا اتوماتیک، به‌کارگیری نیروهای مجرب، دقت بالای واحد کنترل کیفی کارخانه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های علمی و کنترلی آزمایشگاه خاک استان از دیگر دلایل ارتقاء کیفیت تولید آسفالت توسط این کارخانه است.

وی افزود: در شرایط فعلی مطالبه عمومی مردم و نیاز اصلی شهر نهاوند ترمیم و آسفالت خیابان ها ی این شهر است.

حسین پور گفت: بیشتر خیابان ها و معابر عمومی نهاوند، سالهای سال است که آسفالت نشده اند به همین علت در اثر بارش برف و یخبندان تخریب شده است.

شهردار نهاوند بیان کرد: با توجه به خواسته مردم نهاوند و نیاز شهر، کارخانه آسفالت نهاوند به زودی شروع به کار می‌کند و با شروع به کار این کارخانه و مساعد شدن هوا به زودی نهضت آسفالت در شهر نهاوند آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما