تازه های سایت

کد مطلب: 37332
29. فروردين 1398 - 12:56
فرمانده سپاه نهاوند گفت: تا امروز در 6 مرحله بیش از 386 میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی توسط مردم مومن نهاوند برای مناطق سیل زده جمع آوری شده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، سرهنگ حسن مرادی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: پس از وقوع سیل در استانهای شمالی و لرستان و خوزستان و اعلام جمع آوری کمک های مردمی، سپاه ناحیه نهاوند نسبت به جمع آوری کمک برای این مناطق اقدام کرد.

وی اظهار داشت: برای جمع اوری کمک ها کلیه پایگاه ها، حوزه و مساجد و سپاه ناحیه نهاوند کمک های نقدی و غیر نقدی مردم مومن نهاوند را برای مناطق سیل زده جمع اوری کردند.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: تا امروز پنج مرحله کمک های مردم نوعدوست نهاوند به مناطق سیل زده ارسال شده است.

وی بیان داشت: امروز ششمین محموله کمکهای مردم نهاوند که توسط سپاه جمع اوری شده است به مناطق سیل زده ارسال شد که شامل مواد خوراکی، پتو،نان، وسایل گرمایشی،آب معدنی و دیگر اقلام بود.

مرادی گفت: این محموله شامل ۲۸ میلیون تومان بصورت نقدی و ۳۸ میلیون تومان اجناس غیر نقدی بود.

وی افزود: مردم نوع‌دوست نهاوند تا کنون ۳۸۶ میلیون تومان از طریق سپاه و بسیج به مناطق سیل زده کمک کرده اند که قدردان این کمک ها هستیم و از همه مردم تشکر می کنیم.

فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: همچنان نیازمند کمکهای مردم برای هموطنان سیل زده هستیم و همه پایگاه ها، حوزه ها و سپاه شهرستان آماده دریافت کمکهای نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

وی در پایان گفت: شماره کارت 5892101214485209 به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و همچنین شماره‌حساب‌های 5151818086011 نزد بانک سپه به نام حوادث غیرمترقبه سازمان بسیج و شماره‌حساب 3810/35/11504545/1 نزد بانک انصار به نام سپاه استان جهت کمک به مردم سیل‌زده در اختیار همشهریان است.

 

دیدگاه شما