تازه های سایت

کد مطلب: 37314
27. فروردين 1398 - 9:42
شبکه الکاس قطر اعلام کرد بشار رسن هافبک پرسپولیس در آستانه حضور در یکی از تیم‌های قطری است.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، بشار رسن که سومین سال حضور در پرسپولیس را پشت سر می‌گذارد و یکی از بازیکنان تاثیرگذار این تیم به شمار می‌رود، در فاصله پنج هفته تا پایان لیگ برتر شایعاتی مبنی بر پایان کارش با این باشگاه مطرح شده است.

با توجه به اینکه قرارداد بشار رسن با پرسپولیس در پایان لیگ هجدهم به پایان می‌رسید، اوایل اسفند ماه ۹۷ مسوولان این باشگاه برای تمدید قرارداد با این هافبک عراقی وارد مذاکره شدند و یک شب قبل از بازی لیگ برتری با صنعت نفت آبادان قرارداد او را به مدت دو فصل دیگر امضا کردند.

بیشتر بخوانید:

6 پرسپولیسی در آستانه محرومیت

در حالی که گفته می‌شد قرارداد بشار رسن با پرسپولیس تا سال ۱۴۰۰ تمدید شده و هافبک مورد علاقه برانکو دو فصل دیگر در جمع سرخ‌پوشان خواهد ماند، اما دقایقی قبل توییتر الکاس قطر که از جمله رسانه‌های معتبر این کشور محسوب می‌شود، در توییتی عجیب عنوان کرد بشار رسن در آستانه پیوستن به یک باشگاه قطری قرار دارد.

 

طبق گفته مسوولان باشگاه پرسپولیس بشار رسن دو فصل دیگر قراردادش با پرسپولیس را در هشتم اسفندماه ۹۷ تمدید کرده، اما حالا با بحثی که توسط توییتر الکاس قطر به میان آمده، مشخص نیست آیا بندهایی در قرارداد بشار رسن وجود دارد که اجازه جدایی به او در پایان فصل را می‌دهد یا این خبر درست نیست، و یا اینکه باشگاه قطری حاضر به پرداخت مبلغ رضایت‌نامه هافبک ملی پوش عراقی خواهد بود تا رضایت او را از پرسپولیس بگیرد.

 

بشار رسن که طی سالیان اخیر یکی از مهره‌های با کیفیت و تاثیرگذار پرسپولیس بوده و در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر بازی‌های کم‌نوسانی داشته، همواره یکی از مهره‌های مورد اعتماد برانکو بوده که به مرور زمان توانسته جایگاه ثابتی در این تیم پیدا کند ولی حالا باید دید موضوع جدایی او از پرسپولیس چقدر صحت دارد.

 

حالا که پنج هفته مهم به پایان مسابقات لیگ برتر باقی مانده و از سوی دیگر پرسپولیس باید در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بازی‌های حساس دیگری را برگزار کند، موضوع جدایی بشار رسن می‌تواند چالش جدیدی را برای پرسپولیس به وجود آورد و باید منتظر واکنش مسوولان این باشگاه نسبت به ادعای رسانه معتبر قطری بود.

منبع: مهر

دیدگاه شما