تازه های سایت

کد مطلب: 37289
23. فروردين 1398 - 19:03
امام‌جمعه نهاوند گفت: باید آمریکا از سپاه و پاسداران ناراحت باشد زیرا سپاه نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی ظهر جمعه در خطبه‌های نمازجمعه نهاوند در حالی که لباس مقدس سپاه بر تن داشت، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دل مردم جای دارد و در طول سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این نهاد مردمی همواره موفق بوده است

وی اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی سپاه پاسداران در دفاع مقدس موفق عمل کرد و در کنار ارتش اجازه نداد یک وجب از خاک کشور به دست دشمن بیفتد و بعد از جنگ نیز در فتنه های ۷۸ و ۸۸ سپاه موفق عمل کرد و همواره پاسدار انقلاب اسلامی بوده است

امام جمعه نهاوند افزود: امروز نیز در از بین بردن داعش و گروهک های تکفیری سپاه نقش اصلی را بر عهده داشت و عصبانیت آمریکایی ها به خاطر فعالیت های سپاه است

وی ادامه داد: امریکایی ها خودشان مظهر تروریست ها هستند و هرجا ناامنی باشد امریکایی ها نقش اصلی را بر عهده دارند ولی دیگران را به تروریست بودن متهم می کنند.

مغیثی گفت: امریکایی ها خودشان اعلام کردن ۷ تریلیون دلار در خاورمیانه خرج کردند ولی به اهدافشان نرسیدند و مجبور هستند برای سفر به منطقه به صورت شبانه و مخفیانه اقدام کنند.

وی بیان داشت: سپاه با اقتدار و صلابت در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده است و این قدرت و صلابت دشمنان را ناامید کرده است چون سپاه اجازه نداد که تروریست ها عراق و سوریه را از بین ببرند و اهداف شوم آمریکایی ها را در منطقه پیاده کنند.

امام جمعه نهاوند گفت: تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران نشان از عصبانیت و دشمنی آمریکایی ها است ولی با این اقدام، نیروهای آمریکایی در منطقه نیز به عنوان تروریست شناخته می شوند.

وی ادامه داد: سپاه به عنوان سدی محکم در برابر دشمنان انقلاب اسلامی قرار دارد و دلیل این همه دشمنی با سپاه به خاطر فعالیت های این نهاد انقلابی است.

امام جمعه نهاوند در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری و بیان اینکه در روزهای سخت جوانان بودن که امام و انقلاب را یاری کردند، گفت: امروز رهبری بیشترین امیدش به جوان مؤمن و متعهدی است که در زمینه‌های مختلف می‌توانند نقش ایفا کنند.

حجت الاسلام مغیثی در ادامه با بیان اینکه مکر آمریکا به خودش بر می‌گردد و این معجزه خداوند است، گفت: باید آمریکا از سپاه و پاسداران ناراحت باشد زیرا سپاه در داخل و خارج از کشور نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه نهاوند با بیان اینکه ترامپ دیوانه صراحتاً گفت داعش را آمریکا به وجود آورده اما الان یادشان رفته و مخالف تروریست هستند، گفت: توان فتنه داعش کم نبود و آمریکا، اسرائیل و عربستان حمایتش می‌کردند و به دنبال اسلام هراسی با محوریت داعش و از بین بردن توان مسلمانان و مقابله با انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام مغیثی افزود: از وقتی ایران اسلامی با محوریت جبهه مقاومت و سپاه وارد شد شکست داعش قطعی شد و امروز به خاطر این ناکامی‌ها باید هم به سپاه انقلابی تروریست بگویند چراکه اهداف آنان را تحت الشعاع قرار داده است.

وی تصریح کرد: آمریکا از قدرت دفاعی و موشکی ایران ترس دارند و این ترس نهایتاً آنها را مجبور به زانو زدن خواهد کرد.

وی همچنین با بیان اینکه ترامپ احمق گفت ۷ تریلیون هزینه کردیم و امروز باید شبانه و دزدکی به منطقه بیاییم و این نتیجه کار سپاه است، گفت: نیروهای آمریکا از این پس به عنوان تروریست در منطقه هستند و دیگر امنیت گذشته را نخواهند داشت و آنها خواستند سپاه تضعیف شود اما نمی‌دانند که موجب ناامنی و تضعیف خودشان شده‌اند.

امام جمعه نهاوند همچنین با بیان اینکه ایجاد همکاری‌های سیاسی، اقتصادی و لغو ویزا و ارتباط با عراق فرصت مناسبی است، گفت؛ امروز روابط دوستانه ایران و عراق به گونه‌ای است که عراقی‌ها به ایران می آیند و برای امداد رسانی به سیل زدگان موکب ها را برپا می‌کنند و ارتش و سپاه هرجا دست به دست هم داده‌اند موفق بوده و هستند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما