تازه های سایت

کد مطلب: 37260
20. فروردين 1398 - 13:34
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از رفع مشکل آب 12 روستای این شهرستان خبر داد و گفت: مجتمع آبرسانی گاماسیاب بر اثر رانش زمین و شکستگی خطوط دچار مشکل شده بود.

به گزارش پایگاه خبری  تحلیلی گرو، ابراهیم طاهری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص خسارات ناشی از سیلاب اخیر در شهرستان نهاوند اظهار کرد: بر اثر جاری شدن سیل در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی، شکستگی برخی خطوط انتقال آب، قطع آب در برخی نقاط و آسیب به تعدادی از تاسیسات و مخازن از جمله مشکلات بود.

وی با بیان اینکه 4 خط انتقال آب در مجتمع آبرسانی گاماسیاب بر اثر رانش زمین و شکستگی خطوط از دست رفت افزود: این 4 خط، آبرسانی به 12 روستا در شهرستان نهاوند را برعهده داشت.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند تصریح کرد: پس از عادی شدن شرایط جوی مشکل 3 خط از خطوط انتقال آب مجتمع آبرسانی گاماسیاب رفع شد و مشکل خط چهارم به دلیل  صعب‌العبور بودن منطقه هنوز حل نشده که اکیپ و عوامل رفع حوادث مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: بخشی از مشکلات مربوط به بسته شدن جاده  منتهی به مجتمع آبرسانی است که در صورت رفع این مشکل، خط انتقال چهارم نیز ترمیم خواهد شد.

طاهری با اشاره به اینکه در کنار مجتمع آبرسانی گاماسیاب سعی شد مشکل قطعی آب در برخی نقاط روستایی رفع شود گفت: در حال حاضر مشکل قطعی آب در روستاهای «قلعه قباد» و «گرده کندی» با وارد کردن چاه به مدار انتقال به طور کامل رفع شده است.

وی اضافه کرد: در روستای «سرخ کند» نیز تنها در ساعاتی از روز با مشکل قطعی آب مواجه هستیم که با تلاش همکاران مشکل این روستا نیز به زودی برطرف می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان نهاوند از مدیریت خوب در شرایط بحرانی خبر داد و افزود: به کمک تانکرهای آبرسانی سیار از شهرستان‌های معین، قطعی آب در تعدادی از نقاط به خوبی مدیریت شد.

وی یادآور شد: همکاران ما به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند تا مشکلات باقی مانده هرچه سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما