تازه های سایت

کد مطلب: 37259
20. فروردين 1398 - 13:32
سرپرست جمعیت هلال احمر نهاوند گفت: امروز محموله کمک‌های غیر نقدی مردم نهاوند به ارزش 25 میلیون تومان برای یاری‌رسانی به سیل‌زدگان استان لرستان ارسال شد.

به گزارش پایگاه خبری گرو، حمید نوروزی اظهار کرد: امروز محموله کمک‌های غیر نقدی مردم نهاوند به ارزش 25 میلیون تومان برای یاری‌رسانی به سیل‌زدگان استان لرستان ارسال شد.

وی گفت: این کمک‌ها شامل مواد غذایی، البسه و پوشاک بوده که از سوی خیرین و مردم در اختیار هلال احمر شهرستان قرار گرفته است.

سرپرست جمعیت هلال احمر نهاوند افزود: مبالغی نیز به صورت نقدی از سوی مردم به جمعیت هلال احمر شهرستان اهدا شده که طی روزهای آینده به حساب هلال احمر کشور واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه کار جمع‌آوری کمک‌ها از طریق پایگاه‌های هلال احمر در شهر و روستاها ادامه دارد افزود: کار جمع‌آوری کمک‌ها با توجه به اینکه نیروهای ما در سیل اخیر در شهرستان مشغول امدادرسانی بودند از سه روز پیش آغاز شده که طی این مدت میزان مشارکت در کمک به سیل‌زدگان قابل توجه بوده است.

نوروزی گفت: با توجه به اینکه بخشی از نیروهای جمعیت هلال احمر استان در یکی از مناطق استان لرستان مستقر شده تا امدادرسانی با سرعت بیشتری انجام گیرد مردم از ارسال فردی کمک خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما