تازه های سایت

کد مطلب: 37253
19. فروردين 1398 - 16:42
رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهاوند از رفع انسداد محور مواصلاتی نهاوند-ملایر-آورزمان خبر داد و گفت: در حال حاضر در بیش از ۱۵ جاده روستایی نهاوند شاهد رانش زمین هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گرو، وحید صفدری با اعلام این خبر عنوان کرد: جاده نهاوند به ملایر از مسیر آورزمان که طی چند روز گذشته به علت رانش زمین و ریزش کوه مسدود شده بود بازگشایی شد و تردد در این محور در جریان است.

وی گفت: در حال حاضر تنها محور ارتباطی شهرستان نهاوند که به علت رانش در ۵ نقطه مسدود است محور نهاوند-نورآباد است و در سایر محورها هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نهاوند افزود: محور نهاوند - نورآباد نیز پس از ترمیم و رفع خطر ریزش کوه با توجه به کوهستانی بودن در روزهای آینده بازگشایی و در دستر س هموطنان قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در بیش از ۱۵ نقطه از محورهای روستایی شهرستان نهاوند شامل ده حیدر، گل حیدر، تازناب، قشلاق بابارستم، احمدآباد، شریف آباد، دهبوره، ده کبود به سمت کنگاور کهنه، تاریک دره، لواشان، باباقاسم و چندین روستای بخش گیان شاهد رانش زمین هستیم، گفت: همه محورهای اعلام شده در حال حاضر در دست تعمیر هستند که با توجه به دستور فرماندار و مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان این محورها در دست تعمیر و ایمن سازی است.

صفدری تصریح کرد: با توجه به احتمال رانش برخی محورها با توجه به میزان بارش بی سابقه باران در شهرستان امکان برآورد قطعی خسارت وجود ندارد.

وی افزود: همشهریان برای اطلاع از آخرین وضعیت محورهای استان و شهرستان قبل از حرکت از مبدا با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های کشور تماس بگیرند و از وضعیت مسیر مطلع شوند.

دیدگاه شما